Κάθε συλλέκτης κοιμάται και ξυπνάει με το όνειρο μιας ιστορικής Lamborghini. Γνωρίζει επίσης ότι για να γίνει πραγματικότητα το όνειρο αυτό σε μια δημοπρασία απαιτείται τραπεζικός λογαριασμός με πολλά μηδενικά.
Επειδή λοιπόν λεφτά υπάρχουν, όπως είχε κάποτε-κάπου-κάποιος, οι ιστορικές και πανάκριβες Lamborghini δε θα μείνουν ποτέ στα αζήτητα. Τρανταχτή απόδειξη αποτελούν οι τιμές που πουλήθηκαν δυο εμβληματικά supercars της ιταλικής εταιρείας.
Στις 13 Φεβρουαρίου λοιπόν ο οίκος δημοπρασιών RM Sotheby’s στο Παρίσι έβγαλε στο σφυρί μια Miura SV του 1971 και μια Countach LP 400 του 1977. Ξεκινάμε με την Miura SV, η οποία είναι μια από τις μόλις 150 που κατασκεύασε η Lamborghini.
Mε αριθμό σασί 4840 έχει πλέον στο βιογραφικό της πιστοποιητικό πλήρους αποκατάστασης από το τμήμα ιστορικών οχημάτων Polo Storico της Lamborghini. Στη ζωή της ταλαιπωρήθηκε αρκετά όλα αυτά τα χρόνια, καθώς υπέστη πολλές μηχανικές και αισθητικές μετατροπές. Μάλιστα είχε προσπαθήσει να μοιάζει στη μια και μοναδική Miura Jota, ωστόσο επανήλθε στην αρχική της μορφή.
Σύμφωνα με τη Lamborghini η συγκεκριμένη Miura SV πουλήθηκε για το αστρονομικό ποσό των 2,4 εκατομμυρίων ευρώ. Για την ακρίβεια άλλαξαν χέρια 2.423.750 ευρώ. Πρόκειται για τη δεύτερη υψηλότερη τιμή που έχει «χτυπήσει» η Miura SV, καθώς στην πρώτη θέση βρίσκεται αυτή που πουλήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Λονδίνο από τον οίκο δημοπρασιών Gooding & Co.
Πάμε τώρα να δούμε πόσα χρήματα έπεσαν στα «πόδια» της Countach LP 400. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι άνηκε στον τραγουδιστή Rod Stewart, ενώ είναι μια από τις μόλις 157 που είχαν κατασκευαστεί.
Έπεσε και αυτή θύμα κακομεταχείρισης από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες της, ενώ είχε αφαιρεθεί μέχρι και η οροφή της. Αφού επανήλθε στην κατάσταση που βρίσκονταν τη μέρα όταν κύλισε από τη γραμμή παραγωγής πουλήθηκε τελικά στη δημοπρασία για 775.000 ευρώ.
Οι πιο «φτωχοί» που συμμετείχαν στη δημοπρασία έφυγαν με τα υπόλοιπα «φτηνότερα» ιστορικά μοντέλα της Lamborghini. Ποια ήταν αυτά; Μια 400 GT 2+2 του 1967 αξίας 477.500 ευρώ, μια Espada του 1968 που κόστισε 173.000 ευρώ και μια νεότερη Murcielago LP 640-4 Versace “E-Gear” των «μόλις» 149.500 ευρώ.
Δείτε ακόμα