Όχι το βαφείο της Bentley δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, απλά η συγκεκριμένη Continental GT χρειάζεται ειδική μεταχείριση.
Αρχικά να πούμε ότι πρόκειται για μια νέα έκδοση, η οποία ονομάζεται Equinox. Προορίζεται αποκλειστικά για τη μεγάλη αγορά της Ιαπωνίας. Η βρετανική εταιρεία θα κατασκευάσει μόλις 10 αντίτυπα της νέας Continental GT Equinox Edition, επομένως έχει συλλεκτικό χαρακτήρα.
Την επιμέλεια της έχει αναλάβει το τμήμα εξατομίκευσης Mulliner της Bentley. H νέα Continental GT Equinox Edition θα προσφέρεται με δυο μονόχρωμες αποχρώσεις, τη λευκή “Glacier White” ή τη μαύρη “Black Onyx”.
Οι σκουρόχρωμες ζάντες της είναι 22 ιντσών. Ορισμένα εξωτερικά της τμήματα είναι κατασκευασμένα από μαύρο γυαλιστερό ανθρακόνημα. Ο λόγος για το εμπρός splitter, τον πίσω διαχύτη, τη λεπτή αεροτομή που ενσωματώνεται στην πόρτα του χώρου αποσκευών και τα πλευρικά μαρσπιέ. Για να τονιστούν ακόμα περισσότερο τα εν λόγω τμήματα εφαρμόστηκε στο περίγραμμα τους ένα λεπτό ασημί φινίρισμα, το οποίο τοποθετείται χειροποίητα.
Ποιο Volkswagen είχε τον ίδιο θηριώδη κινητήρα με Bentley;
H Bentley τονίζει ότι η συγκεκριμένη εργασία διαρκεί πέντε ημέρες για κάθε νέα Continental GT Equinox Edition που κατασκευάζεται. Στο εσωτερικό συναντάμε μαύρα δερμάτινα καθίσματα με ανάγλυφα μοτίβα που έχουν σχήμα ρόμβου, ενώ αντίθεση πάνω τους σχηματίζουν οι ασημί ραφές. Το κεντημένο λογότυπο της Bentley σε κάθε προσκέφαλο απαιτεί 4.500 ασημένιες ραφές!
Κάτω από το εμπρός καπό της νέας Continental GT Equinox Edition βρίσκεται ο θηριώδης V8 twin-turbo κινητήρας των 4.0 λίτρων, ο οποίος παράγει 550 ίππους και 770 Nm ροπής. Οι επιδόσεις του είναι συγκλονιστικές, καθώς επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 4 δευτ. και τελική ταχύτητα 318 χλμ./ώρα.
Σημειώνεται ότι για λόγους απόδοσης ο κινητήρας διαθέτει σύστημα που επιτρέπει, κάτω από ορισμένες συνθήκες, σε 20 χλστ. του δευτερολέπτου την απενεργοποίηση των τεσσάρων από τους οχτώ κυλίνδρους.