Κοντεύει να περάσει μια εβδομάδα από την διεξαγωγή του “7ου Athens Rally Sprint” και η παραφιλολογία στα social media συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό.
Πάρα πολλές οι απόψεις για έναν αγώνα που οι καιρικές συνθήκες τον έκαναν πραγματικά δύσκολο. Όντως οι καταιγίδες, παραμονή του αγώνα, γέμισαν σε πολλά σημεία της διαδρομής αποκαΐδια και λάσπη, καθώς τα καμένα δένδρα δεν συγκρατούν πλέον τη βροχή.
Το θέαμα με την καμένη γη αποκρουστικό. Σπαράζει η καρδιά σου μπροστά στο κατεστραμμένο «πνεύμονα» ζωής. Πώς να τρέχεις δίπλα στα καμένα; Βέβαια αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα …
Ακούστηκαν λοιπόν «χίλιες» γνώμες, από το να ματαιωθεί ο αγώνας, μέχρι να διακοπεί στο γεφυράκι πριν τις ταβέρνες, ή στο μέρος που είχε τοποθετηθεί η «βαρέλα» για την πλήρη περιστροφή των αυτοκινήτων, ενώ δεν ήταν λίγοι αυτοί οι οποίοι κατηγόρησαν το σωματείο ΑΣΣΟΑΑ για αυτήν την ιδέα.
Στον αγώνα σημειώθηκαν έξοδοι, μικροτραυματισμοί ενώ καταστράφηκαν αυτοκίνητα. Αναμφίβολα λυπηρό, αλλά είναι γνωστό τοις πάσι ότι το σπορ του αυτοκινήτου είναι επικίνδυνο.
Αναγράφεται αυτό και στην αγωνιστική άδεια που εκδίδεται από την ΟΜΑΕ. Επαναλαμβάνουμε είναι λυπηρό να υπάρχουν μικροτραυματισμοί, και αυτοκίνητα να καταστρέφονται, αλλά έτσι είναι οι αγώνες.
Όμως αυτή είναι η μια πλευρά του νομίσματος. Η άλλη είναι ότι πλέον οι οργανωτές, τα σωματεία που διοργανώνουν τους αγώνες, θα πρέπει να τους αντιμετωπίσουν αλλιώς.
Πρώτα από όλα αυτή η καραμέλα ότι είναι πολλή ακριβή η οργάνωση ενός αγώνα και το ταμείο «μπαίνει» μέσα. Αυτό θα πρέπει να σταματήσει να λέγεται από τους ανθρώπους των σωματείων.
Διαβάστε ακόμα
Ίσως να είναι και έτσι. Όμως γιατί «σκίζονται» να διοργανώσουν αγώνες. Και γιατί δεν ενώνονται σωματεία που δεν «βγαίνουν» οικονομικά, ώστε ενωμένα να δημιουργήσουν.
Επιπλέον, σκέφτηκαν ποτέ το δρόμο της επικοινωνίας στη σωστή βάση ώστε το κάθε σωματείο να γίνει πιο εύρωστο οικονομικά.
Η λύση να αυξηθεί το παράβολο, για ζητήματα ασφάλεια και επικοινωνίας είναι επιβεβλημένη για τους ίδιους τους αγωνιζόμενους. Όχι όμως για να τα βάλει στην τσέπη της η ΟΜΑΕ, αλλά να είναι ελεγχόμενα (από ποιον όμως, από την ΟΜΑΕ;) στα ταμεία των σωματείων, ώστε σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση, όπως για παράδειγμα αυτή του «Αγίου Μερκουρίου», να αντιμετωπιστεί.
Να αντιμετωπιστεί με υδροφόρες και “bobcat” για να καθαρίσει η επιφάνεια του οδοστρώματος, με στόχο την ασφάλεια των πληρωμάτων. Αυτά απαιτούν χρήμα, γνώση και οργάνωση.
Κατά την άποψή μας πολύ σωστά δεν ακυρώθηκε, ή μειώθηκε το μήκος καθώς αυτή είναι η φιλοσοφία των ράλι.
Σίγουρα ένα Δελτίο Πληροφοριών με επισημάνσεις στο Road Book θα ήταν μια μεγάλη χείρα βοήθειας στα πληρώματα, ενώ η μη ενημέρωση των αποτελεσμάτων είναι επίσης στα φάουλ της οργάνωσης.
Αλλά πριν πυροβολήστε τον πιανίστα, σκεφτείτε όλα αυτά που υπάρχουν πίσω από την κάθε οργάνωση, και έχετε πολλές από τις απαντήσεις.
Φωτογραφία: Νίκος Κακολύρης