Πιο μακριά θα φτάνουν οι αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των Peugeot 208 και 2008. Η γαλλική εταιρεία με μια σειρά επεμβάσεων στα e-208 και e-2008 αύξησε την αυτονομία τους κατά 8%!
Αναλυτικότερα, πλέον τα e-208 και e-2008, μετά από μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας τους, θα προσφέρουν από το 2022 αυτονομία 362 χλμ. (+22 χλμ.) και 345 χλμ. (+25 χλμ.) αντίστοιχα (μετρήσεις WLTP).
Πώς τα κατάφεραν; Αρχικά οι τροχοί των 16 και 17 ιντσών στα e-208 και e-2008 αντίστοιχα, ντύνονται με ελαστικά κλάσης A, τα οποία εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα, χάρη στη χαμηλότερη αντίσταση κύλισης.
Επιπλέον, υπάρχει μια μηχανολογική εξέλιξη στο σύστημα μετάδοσης με μια νέα σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, η οποία βελτιστοποιεί την αυτονομία τόσο στις κοντινές όσο και σε πιο μακρινές διαδρομές.
Τέλος, μία νέα αντλία θερμότητας με αισθητήρα υγρασίας εγκαταστάθηκε στην κορυφή του παρμπρίζ και τελειοποιεί την αποδοτικότητα σε θέρμανση και ψύξη. Οι πληροφορίες που μεταδίδονται από αυτόν τον αισθητήρα καθιστούν δυνατό τον ακριβή έλεγχο της ανακύκλωσης του αέρα στην καμπίνα και τελικά, συγκρατούν την κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας κατά τη θέρμανση και τη διατήρηση της θερμοκρασίας μέσα στο όχημα. Η τελευταία αυτή βελτίωση είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν επικρατούν χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίας.
Σημειώνεται ακόμα ότι υπάρχουν επίσης σημαντικές αυξήσεις της τάξεως των 40 χλμ. στη χρήση σε πραγματικές συνθήκες και συγκεκριμένα, σε συνθήκες κυκλοφοριακής κίνησης και εξωτερικής θερμοκρασίας κοντά στους 0°C.
Υπενθυμίζουμε ότι η Peugeot λάνσαρε τα e-208 και e-2008 το 2019, ενώ η παραγωγή τους έχει ξεπεράσει τις 90.000 μονάδες. Αμφότερα έχουν δομηθεί στην πλατφόρμα eCMP (Common Modular Platform), χρησιμοποιούν μπαταρία χωρητικότητας 50 kWh και ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 260 Nm ροπής.