Το νέο 2008 έρχεται πλήρως ανανεωμένο σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Μάλιστα η σχεδίαση του νέου γαλλικού SUV είναι τόσο μοντέρνα, άσχετα εάν δανείζεται στοιχεία από το μεγαλύτερο 3008, που έχεις την αίσθηση ότι πολλά ζευγάρια μάτια σε ακολουθούν…
Το εσωτερικό ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του i-cockpit με το μικρό σε διάμετρο τιμόνι, με τον πίνακα οργάνων να διαβάζεται πάνω από αυτό. Στο κέντρο η οθόνη αφής, οι αεροπορικού τύπου διακόπτες, οι έξυπνες θήκες μικροαντικειμένων, τα προσεγμένα υλικά και τα άνετα καθίσματα συμπληρώνουν το πάζλ του εσωτερικού.
Όσο για το χώρο των αποσκευών προσφέρει 434 λίτρα με στάνταρ ρεζέρβα.
Η έκδοση στον κόκκινο σκούρο χρωματισμό των φωτογραφιών είναι με τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων με τους 130 ίππους με ροπή 230 Nm και το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Στο δρόμο, τo turbo «κινητηράκι» της PSA έχει έναν εντυπωσιακό τρόπο στο πως ανεβάζει αδιαμαρτύρητα στροφές, ακόμα και με 4 άτομα στο εσωτερικό. Είναι βέβαια και το σωστό γρανάζωμα του κιβωτίου με την «ξερή» αίσθηση του επιλογέα.
Iδιαίτερα άνετο στο δρόμο, χωρίς οι κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων να περνούν στο εσωτερικό, κάτι που οφείλεται πέρα των αναρτήσεων και στους τροχούς διαστάσεων 215/65-16, η πλέον σωστή διάσταση ελαστικών για τους ελληνικούς δρόμους, καθώς υπάρχουν και μεγαλύτερες διαστάσεις ζαντών.
Όμως, όπως και να το κάνουμε σημείο αναφορά στο νέο 2008 είναι η οδική του συμπεριφορά. Όταν θέλεις να πρωταγωνιστήσεις στην κατηγορία εξυπακούεται ότι πρέπει να επενδύσεις και αυτό γίνεται αντιληπτό, όπως στην περίπτωση του 2008.
Σε πολύ υψηλά επίπεδα η ηχομόνωση, ενώ θετικές εντυπώσεις αφήνει το σύστημα διεύθυνσης.
Όσο για τη μέση κατανάλωση, αυτή κυμάνθηκε στα 9 λίτρα/100 χλμ.
Για τις άλλες επιδόσεις σημειώστε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 198 χλμ./ώρα, ενώ για τα 0-110 ο χρόνος της επιτάχυνσης είναι 8,9 δευτ. με εκπομπές ρύπων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP: 131-128 γρ./χλμ.
Αντι επιλόγου λοιπόν, το νέο 2008 δεν ανέβηκε μόνο σχεδιαστικά, αλλά ξέφυγε πολύ μπροστά από το απερχόμενο μοντέλο, που στην ουσία ήταν ένα υπερυψωμένο station-wagon. Παίζει πιο premium με τιμές από 21.400 ευρώ.