Δεν είναι μυστικό πως πλέον η Peugeot αγγίζει premium μονοπάτια και αναβαθμίζεται αισθητά σε όλες τις κατηγορίες αυτοκινήτων. Η hot κατηγορία των μικρομεσαίων SUV τράβηξε την προσοχή της και το νέο 2008 είναι ένα από τα καλύτερα γαλλικά δείγματα γραφής που μαγνητίζει τα βλέμματα, εξίσου και στα δύο φύλα.
Ο κόσμος διψάει για μικρά και μοντέρνα SUV και η Peugeot τον αφουγκράζεται. Το επιβλητικό νέο 2008 δανείζεται μερικά χαρακτηριστικά από το μεγαλύτερο 3008, αποκτά ανάγλυφες πλευρικές επιφάνειες και κάνει all in με την επιβλητική πρόσοψη και τα κάθετα LED φώτα. Είναι μοντέρνο, είναι μεγάλο με 4.3μ. μήκος, ενώ προσφέρεται σε ιδιαίτερα έντονα χρώματα όπως το κόκκινο Elixir των φωτογραφιών. Το παρουσιαστικό του, φωνάζει Peugeot από χιλιόμετρα, ενώ δεν ήταν λίγοι εκείνοι που το μπέρδεψαν με το μεγαλύτερο 3008, και όχι άδικα καθώς έχει και εντυπωσιακή απόσταση από το έδαφος.
Εντυπωσιακά άνετο
Αυτή η άνεση που σου βγάζει το όχημα λόγω διαστάσεων, εξαργυρώνει πλήρως και στο εσωτερικό όπου η αρχιτεκτονική της φίρμας με το μικρό τιμόνι, τον 3D πίνακα οργάνων και τα πλήκτρα πιάνου, είναι αυτούσια. Μία καμπίνα που σε κερδίζει με την ευρυχωρία της, το οδηγοκεντρικό στήσιμο της κονσόλας, αλλά και την hi-tech αύρα που εκτός από τον πίνακα οργάνων, περιλαμβάνει και οθόνη αφής 10 ιντσών με πλήρη συνδεσιμότητα σε όλα τα λογισμικά των smartphones. Η αλήθεια είναι πως η θέση οδήγησης στη νέα γκάμα της Peugeot δεν συγκρίνεται με άλλης εταιρίας και είτε θα την λατρέψεις, είτε δεν θα τη συμπαθήσεις ποτέ. Το μόνο σίγουρο όμως είναι πως για την κατηγορία των B-SUV, οδηγός και επιβάτες έχουν μεγάλους χώρους, τους οποίους υπογράφει το πορτ-παγκάζ των 434 λίτρων.
Βάζεις Eco και χαμογελάει η κατανάλωση
Η πετρελαιοκίνητη εκδοχή του 2008 με τους 130 ίππους, που έχουμε στα χέρια μας, μας έβαλε αμέσως για σκέψεις σχετικά με την διαδρομή που θα ακολουθήσουμε. Προορισμός η Χαλκίδα, χωρίς χρονικό deadline αλλά αρκετές βαλίτσες. Η άνεση του αλλά και η ηχομόνωση στον αυτοκινητόδρομο είναι πολύ καλή, ενώ παρά τον έντονο αέρα εκείνης της ημέρας, δεν νιώσαμε το παραμικρό. Στην επιλογή Eco το αυτοκίνητο χάνει λίγη από την σπιρτάδα του, όμως η κατανάλωση είναι στα εξαιρετικά 5λίτρα/100χλμ. (σε ανοικτό δρόμο). Εάν χρειάζεστε κάποια προσπέραση, καλό είναι να επιλέξετε το Sport προφίλ οδήγησης, το οποίο σε συνεργασία με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο, θα σας δώσει περισσότερη γκάζι και μεγαλύτερη άνεση. Κινητήρας – κιβώτιο – τιμόνι, συνεργάζονται σε πολύ υψηλό βαθμό, με το τελευταίο να είναι ο απόλυτος βοηθός για αστικές μανούβρες. Το διαπιστώσαμε από πρώτο χέρι στα μικρά στενά της Χαλκίδας, στα οποία εκτιμήσαμε και την πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας.
Εν κατακλείδι
Με τιμή στα 31.900 ευρώ, αγοράζεις χώρους, οικονομικό κινητήρα, hi-tech εσωτερικό, ενώ παράλληλα ξεκλειδώνεις και light χωμάτινες διαδρομές.