Το Peugeot 106 Rallye, όπως και ο πρόγονός του, το 205 Rallye, ανήκουν στα cult μοντέλα της ελληνικής αυτοκινητιστικής κουλτούρας.
Η αναβίωση της έκδοσης Rallye από την Peugeot σίγουρα θα προκαλούσε κύματα ενθουσιασμού, μια σκέψη που έκανε αντιπρόσωπος της γαλλικής εταιρείας στην Ελβετία. Το νέο 208 Rallye λοιπόν, αποτελεί μια ανεξάρτητη δημιουργία της αντιπροσωπείας Garages-Hotz, στοχεύοντας κυρίως στο συναίσθημα της νοσταλγίας. Έτσι λοιπόν αποφάσισε να φτιάξει μια συλλεκτική έκδοση Rallye (σε 50 αντίτυπα) για το σύγχρονο 208, τιμώντας ταυτόχρονα την 40η επέτειο του εμβληματικού 205 Turbo 16.
Για την ιστορία να πούμε ότι το 1984, όταν στο τιμόνι της Peugeot βρίσκονταν ο Ζαν Τοντ, η εταιρεία εισήλθε στην κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, το διάσημο «Group B», με το εντυπωσιακό 205 Turbo 16. Το 1985 και το 1986, το 205 Turbo 16 επέτρεψε στην Peugeot να κερδίσει τον παγκόσμιο τίτλο των κατασκευαστών και στους Τίμο Σάλονεν (1985) και Γιούχα Κάνκουνεν (1986) να γευτούν τον τίτλο των οδηγών.
Όταν δεν υπήρχε πλέον η κατηγορία «Group B» στα τέλη του 1986, ο Ζαν Τοντ πρότεινε στην Peugeot το 205 T16 να λάβει μέρος στο Ράλι Παρίσι-Ντακάρ. Το ειδικά τροποποιημένο 205 T16 κέρδισε το 1987 και το 1988 το σκληρό αγώνα αντοχής, αρχικά με τον Άρι Βάτανεν και μετά με τον Γιούχα Κάνκουνεν.
Ας επιστρέψουμε όμως στο νέο 208 Rallye, το οποίο βασίζεται στο προ-ανανέωσης δεύτερης γενιάς 208, με «άρωμα» από το ένδοξο παρελθόν να αναδεύεται από τις λευκές 16 ιντσών ατσάλινες ζάντες που είναι ασορτί με το αμάξωμα, ενώ ταυτόχρονα έχουν τονιστεί οι θόλοι των τροχών.
Παρατηρήστε επίσης την ένδειξη 208 Rallye στις πίσω κολόνες, τα vintage αυτοκόλλητα χαμηλά στις πόρτες, στο χείλος του εμπρός καπό και στην πόρτα του χώρου αποσκευών, τα οποία έχουν τα ίδια χρώματα με αυτά που κοσμούσαν το 205 Turbo 16 στους αγώνες.
Στο εσωτερικό συναντάμε τύπου carbon διακοσμητικό ένθετο στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών, κόκκινες πινελιές στο τιμόνι, στο λεβιέ ταχυτήτων και στις ραφές των γκρι καθισμάτων.
Οι αλλαγές αφορούν μόνο το αισθητικό και όχι το τεχνικό κομμάτι, καθώς κάτω από το εμπρός καπό παραμένει ο γνωστός τρικύλινδρος 1.2 λίτρων βενζινοκινητήρας PureTech, απόδοσης 100 ίππων και 205 Nm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, μεταδίδοντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς.
H τιμή του 208 Rallye είναι 24.500 Φράγκα Ελβετίας, δηλαδή περίπου 25.750 ευρώ, ενώ οι παραγγελίες δίνονται μέσα από την ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας.