Τον εξηλεκτρισμό των 3008 και 5008 επεκτείνει η Peugeot, προσθέτοντας στη φαρέτρα τους ένα νέο ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.
Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία το εν λόγω ήπιο υβριδικό σύστημα 48V απαρτίζεται από νέας γενιάς τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech, απόδοσης 136 ίππων (5.500 σ.α.λ.) και 230 Nm ροπής (1.750 σ.α.λ.), νέο ειδικά σχεδιασμένο για υβριδικά συστήματα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (E-DCS6) που ενσωματώνει το ηλεκτρικό μοτέρ 21 kW (28 ίππων και 55 Nm ροπής) τον μετατροπέα και τη μονάδα ελέγχου κινητήρα.
Τοποθετημένη κάτω από το μπροστινό αριστερό κάθισμα, για εξοικονόμηση χώρου, βρίσκεται η μπαταρία ιόντων λιθίου 48V (συνοδεύεται από εγγύηση 8 ετών/160.000 χλμ.), η οποία επαναφορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Συγκεκριμένα, όταν το όχημα επιβραδύνει, διακόπτεται η λειτουργία του βενζινοκινητήρα και ο ηλεκτροκινητήρας γίνεται γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας.
Τα οφέλη στα νέα 3008 και 5008 48V Hybrid είναι ότι παρέχεται επιπλέον ροπή σε χαμηλές στροφές του βενζινοκινητήρα για πιο ισχυρή επιτάχυνση από στάση (αντισταθμίζοντας τον χρόνο απόκρισης του turbo), η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται έως και 15%, όπως και οι εκπομπές C02 (126 γρ./χλμ. στο 3008 και 128 γρ./χλμ. στο 5008).
Κυρίως στο αστικό περιβάλλον, στην εκκίνηση του οχήματος, σε μικρές αποστάσεις, σε μποτιλιάρισμα και κατά τη διάρκεια ελιγμών στάθμευσης χρησιμοποιείται περισσότερο από το 50% του χρόνου η ηλεκτρική λειτουργία με αποτέλεσμα εκπομπή μηδενικών ρύπων.
Στον πίνακα οργάνων προβάλλονται οι ειδικές ενδείξεις του ήπιου υβριδικού συστήματος 48V, όπως η ροή ενέργειας στο σύστημα, το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η κατάσταση λειτουργίας μέσω ενός μετρητή με ενδείξεις Charge, Eco, Power και το ποσοστό της απόστασης που διανύθηκε σε ηλεκτρική ενέργεια.
Το ήπιο υβριδικό σύστημα των 3008 και 5008 αντικαθιστά στη γκάμα το βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech των 130 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων EAT8. Τα νέα 3008 και 5008 48V Hybrid θα παράγονται στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Σοσό της Γαλλίας, ενώ η διάθεση τους στην Ευρώπη θα ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V θα αποκτήσουν επίσης τα Peugeot 208, 2008, 308, και 408.