Mε πάνω από 1,5 εκατομμύριο αθροιστικές πωλήσεις η Peugeot θέλησε να ευχαριστήσει το 308 και έτσι το εμπλούτισε εξοπλιστικά.
Σύμφωνα λοιπόν με τη γαλλική εταιρεία στην παλέτα του δημοφιλούς 308 προστίθεται η νέα μπλε απόχρωση, τριών στρώσεων, ονόματι “vertigo blue”, την οποία βλέπετε στη σχετική φωτογραφία.
Παράλληλα το 308 στην έκδοση Allure πατάει στις νέες προαιρετικές ζάντες των 16 ιντσών με διαμαντένιο φινίρισμα, ενώ ανάλογα με τη χώρα που διατίθεται το γαλλικό μικρομεσαίο μοντέλο θα υπάρχει δυνατότητα επιλογής ζαντών 17 ιντσών.
Με το νέο προαιρετικό πακέτο “Black” θα αποκτά μαύρο γυαλιστερό χρώμα η μάσκα, οι ράγες οροφής (στο station wagon αμάξωμα), το περίγραμμα των πλευρικών γυάλινων επιφανειών, το πλαίσιο των προβολέων ομίχλης, το εμπρός λογότυπο της Peugeot και οι ζάντες των 18 ιντσών με το διαμαντένιο φινίρισμα.
Η σημαντικότερη αναβάθμιση όμως που υπέστη το 308 αφορά το i-Cockpit, όπως ονομάζεται η εσωτερική σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot. To μικρής διαμέτρου τιμόνι παραμένει χαμηλότερα τοποθετημένο από τον πίνακα οργάνων, ο οποίος πλέον είναι ψηφιακός με οθόνη 10 ιντσών και διαθέτει τα εντυπωσιακά γραφικά που έχουμε δει στα 208 και 2008.
Η κεντρική κονσόλα ενσωματώνει οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων, ενώ το πλαίσιο της είναι μαύρο με κουμπιά αφής. Με τη λειτουργία “Mirror Screen” στην κεντρική οθόνη αφής μπορείτε να προβάλετε την οθόνη του smartphone σας, ενώ η συνδεσιμότητα του επιτυγχάνεται μέσω Mirrorlink, Android Auto και Apple Carplay.
Επίσης στην κεντρική οθόνη αφής προβάλλονται οι τρισδιάστατοι χάρτες του συστήματος πλοήγησης TomTom Traffic, το οποίο ενημερώνει για την κίνηση στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο.
Η λίστα με τα τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας του 308 περιλαμβάνει adaptive cruise control με λειτουργία Stop&Go, κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, υποβοήθηση στάθμευσης με αυτόματες μανούβρες στο παρκάρισμα, αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης με εντοπισμό πεζών και δικυκλιστών, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος εντός της λωρίδας κυκλοφορίας, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, αναγνώριση οδικής σήμανσης και αυτόματη λειτουργία προβολέων.
Στη γκάμα βενζινοκινητήρων του 308 συναντάμε τον τρικύλινδρο 1.2 PureTech με ισχύ 110 ή 130 ίππους και στάνταρ μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο, ενώ στην ισχυρότερη έκδοση προσφέρεται και αυτόματο EAT8.
Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων ο τετρακύλινδρος 1.5 BlueHDi αποδίδει 100 ή 130 ίππους, ενώ στην πρώτη περίπτωση συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων και στη δεύτερη προαιρετικά με αυτόματο EAT8.
Διευκρινίζεται ότι το πιο δυνατό 308 GTi παραμένει ζωντανό με τετρακύλινδρο κινητήρα 1.6 λίτρων, απόδοσης 263 ίππων και 340 Nm ροπής, εκπέμποντας 169 γρ./χλμ. C02 (μέτρηση WLTP).