Τα SW έχουν πέραση στην αγορά της Ευρώπης και η Peugeot υπηρετεί πιστά και για χρόνια τη συγκεκριμένη κατηγορία.
Έτσι, από τη γκάμα του νέου 308 δε θα μπορούσε να απουσιάζει η station wagon έκδοση.
Σε ότι αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις, σε σχέση με την 5θυρη hatchback έκδοση, το 308 SW είναι σαφώς μακρύτερο.
Tο 308 GT SW Hybrid, είναι η top έκδοση και την οδηγήσαμε στη Βιέννη εκείνο το πολύ κρύο διήμερο με την εξωτερική θερμοκρασία να φλερτάρει στους 6 βαθμούς Κελσίου σε συνδυασμό με χιονόνερο. Οι διαστάσεις της σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.636 χλστ/1.852 χλστ/1.442 χλστ, με μεταξόνιο 2.732 χλστ.
Οι αντίστοιχες διαστάσεις του hatchback 308 είναι 4.367 χλστ/1.852 χλστ/1.444 χλστ, με μεταξόνιο 2.675 χλστ.
Όμως, όταν γίνεται αναφορά σε μοντέλο SW, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον επικεντρώνεται στο χώρο των αποσκευών.
Το 308 SW προσφέρει 608 λίτρα, που περιορίζονται στα 548 στην έκδοση GT Hybrid λόγω της μπαταρίας, και, με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα φθάνει τα 1.574 λίτρα. Φυσικά, δεν υπάρχει και ρεζέρβα σε αυτήν την έκδοση…
Μονάδα ισχύος
Τι κινητήρα φέρει το 308 GT SW Hybrid;
Ο θερμικός είναι 1.6 λίτρων turbo απόδοσης 180 ίππων που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 81 kW, συνολικής απόδοσης 225 ίππων με ροπή 360 Νm.
To κιβώτιο 8 σχέσεων, αυτόματο διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι . Ο επιλογέας μικρός, state of art και δίπλα ο διακόπτης του οδηγικού μενού. Μάλιστα, αποκλειστικά με την ηλεκτρική ενέργεια το αυτοκίνητο καλύπτει γύρω στα 60 χλμ. Μετά, αναλαμβάνει η βενζίνη.
Το ευχαριστηθήκαμε στους δρόμους της Αυστρίας, καθώς κινηθήκαμε και σε επαρχιακούς με πολλές στροφές, ανηφόρες και κατηφόρες, όπου κατά διαστήματα ξεφεύγαμε από το αυστηρό πλαίσιο του Αυστριακού Κ.Ο.Κ.
Η ποιότητα της ασφάλτου σε συνδυασμό με το κράτημα του αυτοκινήτου και την άμεση απόκριση του μοτέρ, μας άφησαν εξαιρετικές εντυπώσεις. Δεν ήταν λίγες οι στιγμές που η ματιά μας «κολλούσε» στα αρχικά GT τα οποία κοσμούν τη βάση του τιμονιού, δίνοντας το μήνυμα για έναν ταχύ δρομέα που καλύπτει τα σπορ «θέλω» του αγοραστή.
Είναι και οι αριθμοί των επιδόσεων που προσθέτουν χαρακτήρα, όπως η τελική ταχύτητα των 235 χλμ/ώρα και τα 7,6 δευτ. για τα 0-100, ενώ ως προς την κατανάλωση, ο υπολοταξιδιού έδειξε 21,8 kWh/100 χλμ και 5,2 λίτρα/100 χλμ.
Κατά τα άλλα, στο εσωτερικό δεν υπάρχουν διαφορές από το 308 hatchback με τη σχεδιαστική φιλοσοφία i-cockpit και το μικρό τιμόνι να κυριαρχεί.
Για τους φίλους που αναζητούν χώρους χωρίς εκπτώσεις σε σπορ χαρακτήρα, με υψηλή ποιότητα και άψογο φινίρισμα, το 308 GT SW Hybrid σας κλείνει το μάτι…, δείτε το!