Το 308 της Peugeot είναι μοντέλο αναφοράς για τη γαλλική εταιρία, καθώς με την 3η γενιά στόχος του είναι να εδραιωθεί στα πολυτελή σαλόνια.
Δεν είναι τυχαίο για να διεκδικήσει θέση στην premium κατηγορία, ανέβασε ρυθμό σε ζητήματα όπως άποψη υλικών, αίσθησης, αισθητικής και φυσικά τεχνολογίας.
Το λευκό 308 των φωτογραφιών είναι η υβριδική επαναφορτιζόμενη έκδοση, με την «ταυτότητα» του μοντέλου να αναγράφεται στο καπό των αποσκευών και στα μπροστινά φτερά.
Ο κινητήρας είναι 1.6 λίτρων, τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζίνης 150 ίππων που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 81 kW, που εδράζεται εντός του αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.
Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 180 ίππους με 360 Nm ροπής με την ηλεκτρική αυτονομία που είδαμε, ξεπερνάει τα 60 χλμ.
Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι τα 135 χλμ./ώρα. με μέση κατανάλωση 6.7 λίτρα/100 χλμ. Για τις άλλες επιδόσεις σημειώστε τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα, 0-100 σε 7,6 δευτ. και εκπομπές βάση του WLTP 24 γρ./χλμ.
Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 12,4 kWh και φορτίζει άνετα σε οικιακή πρίζα το βράδυ.
Με το επιπλέον βάρος το 308 Hybrid φτάνει τα 1.678 κιλά. Εντός πόλης η ηλεκτρική κίνηση είναι αγχολυτική και η ενέργεια επαρκεί για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις.
Ο χώρος των αποσκευών λόγω των μπαταριών έχει μειωθεί στα 3.61 λίτρα, φτάνει όμως τα 1.271 λίτρα σε διθέσια διαμόρφωση.
Να θυμηθούμε και τις εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος 4.367 χλστ./1.852 χλστ./1.441 χλστ. με μεταξόνιο 2.675 χλστ.
Με το 308 Hybrid βγήκαμε εκτός των τειχών της πόλης. Ταξιδέψαμε από τη Σπάρτη ως την ανατολική Μάνη και τον Κότρωνα όπου στη διαδρομή θα βρεις πληθώρα οδηγικών προκλήσεων. Στροφές, οχήματα που κινούνται με ακατάλληλη ταχύτητα, λακκούβες, ανομοιομορφίες, κακές κλίσεις και πολλά άλλα.
Ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας, στο 0.28 Cd, σε προϊδεάζει για ένα αθόρυβο ταξίδι. Στην πράξη στον αυτοκινητόδρομο το 308 κρύβει την ταχύτητά του, έχεις την αίσθηση ότι κινείσαι με 100 χλμ./ώρα παρότι το ταχύμετρο δείχνει 130 χλμ./ ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα είναι εξαιρετικά αθόρυβο.
Το 308 είναι αγχολυτικά γρήγορο, κρατά καλά στον δρόμο για τον υβριδικό του χαρακτήρα. Μπορεί να κινηθεί σβέλτα, ικανοποιεί τον ανήσυχο οδηγό και είναι εξαιρετικά σταθερό στις γρήγορες καμπές.
Αν ψάχνετε αυτοκίνητο στην κατηγορία, με γαλλική φινέτσα, τεχνολογία, πολύ προσεγμένο εσωτερικό με i-cockpit πινελιά στο ταμπλό αξιολογήστε το.
Στην υβριδική έκδοση οι τιμές ξεκινούν από τα 39.500 ευρώ.