Πιο «βαθιά» στην πρίζα μπαίνει το Peugeot 308, καθώς μετά την plug-in υβριδική αποκτά και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Τη δυνατότητα να κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, άρα εντελώς αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων, θα αποκτήσει και το 308 με το πρακτικότερο station wagon αμάξωμα. Σημειώνεται μάλιστα ότι η Peugeot είναι η πρώτη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που θα προσφέρει αμιγώς ηλεκτροκίνητο station wagon. Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε τα επερχόμενα ηλεκτρικά e-308 και e-308 SW, τα οποία έχουν ανεγερθεί πάνω στην πλατφόρμα EMP2.
Αμφότερα θα έχουν στη φαρέτρα τους ένα νέο ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 156 ίππων (115 kW), ενώ η πλούσια ροπή των 260 Nm θα είναι άμεσα διαθέσιμη. Παράλληλα διαθέτουν μπαταρία νέας γενιάς, χωρητικότητας 54 kWh, η οποία με μια πλήρη φόρτιση υπόσχεται αυτονομία 400 χλμ. H εν λόγω μπαταρία έχει νέα χημική σύνθεση με 80% νικέλιο, 10% μαγγάνιο, 10% κοβάλτιο και λειτουργεί στα 400 volt.
Η επίσημη μέση κατανάλωση ενέργειας αναφέρει 12,7 kWh/100 χλμ., ενώ σίγουρα θα εξαρτάται και από το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης (eco, normal, sport). Με την επιλογή “brake” ενισχύεται η ανάκτηση της ενέργειας κάθε φορά που ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το γκάζι ή επιβραδύνει.
Ο ενσωματωμένος τριφασικός φορτιστής διατίθεται στάνταρ και έχει ονομαστική ισχύ 11 kW, ενώ η υποδοχή φόρτισης είναι συμβατή με όλους τους τύπους φόρτισης. Από ένα δημόσιο σημείο φόρτισης 100 kW, η φόρτιση του οχήματος θα φτάσει από το 20%-80% σε λιγότερο από 25 λεπτά.
Σύμφωνα με την Peugeot στα νέα e-308 και e-308 SW έχουν πραγματοποιηθεί επεμβάσεις στο εμπρός και κάτω τμήμα του αμαξώματος, με στόχο την επίτευξη καλύτερης αεροδυναμικής. Προς αυτή την κατεύθυνση συμβάλουν και οι τροχοί 18 ιντσών που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για τα νέα e-308 και e-308 SW. Σχεδιαστικά σημεία αναφοράς εξακολουθούν να αποτελούν τα εμπρός κάθετα Led φώτα ημέρας, οι Matrix LED προβολείς και οι τρεις «νυχιές» του λιονταριού στα πίσω, επίσης Led, φώτα.
Στα ενδότερα των νέων e-308 και e-308 SW γνώριμη είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία i-Cockpit της Peugeot με το χαρακτηριστικό τιμόνι μικρής διαμέτρου, τοποθετημένο κάτω από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ πιο δίπλα βρίσκεται η κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών.
Πλέον η γκάμα του 308 είναι υπερπλήρης, καθώς εκτός από κινητήρες εσωτερικής καύσης και δυο plug-in υβριδικές εκδόσεις (180 και 225 ίππων), περιλαμβάνει και αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Τα νέα e-308 και e-308 SW αναμένονται στις αγορές στα μέσα του 2023 και θα διατίθενται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Allure και GT.