Το Peugeot 408 αποτελεί τη νέα σχεδιαστική πρόκληση για τη γαλλική εταιρεία.
Είναι η πρώτη φορά που η άλλοτε συντηρητική γαλλική εταιρεία, εμφανίζει σε ένα καινούργιο μοντέλο της μια τόσο διαφορετική σιλουέτα.
Ένα mix coupe/crossover, με το coupe ύφος να εστιάζεται στην ουρά με τις επιπλέον πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες και στο crossover, κυρίως με τα 189 χλστ. απόσταση από το έδαφος.
Και όμως το αποτέλεσμα μόνο αδιάφορο δεν σε αφήνει, αλλά κυρίως χωρίς να «κλέβει» η ουρά με την έντονη κυρτή γραμμή, χώρους από τους πίσω επιβάτες.
Το νέο 408 είναι πολύ καλά «δουλεμένο» στα άδυτα της Stellantis, εκεί όπου οι προβολείς και οι Η/Υ δε σβήνουν ποτέ και το ένα σχέδιο ακολουθεί το άλλο με ιδέες και προτάσεις.
Βέβαια αν δούμε τη σχεδιαστική πορεία της Peugeot τα τελευταία χρόνια, παρατηρούμε ότι η αναζήτηση της διαφοροποίησης υπογραμμίζει το κάθε νέο της μοντέλο.
Η μεγάλη στροφή έγινε με τη νέα γενιά του 208, που σαρώνει στις πωλήσεις με έναν έξυπνο τρόπο καθώς πέρα από το design που είναι ζήτημα του κάθε αγοραστή, προσφέρεται με κινητήρες βενζίνης-diesel και αμιγώς ηλεκτρικό, για να «περάσουμε» στα 2008, 3008, 308 που είναι πιο κοντά σε ένα μεγάλο κύκλο αγοραστών.
Peugeot 408: Στόχος η premium κατηγορία
Μοντέλα τα οποία διακρίνονται τόσο για την ποιότητα όσο και το design, ενώ ο στόχος πλέον της Peugeot είναι η εδραίωση στην premium κατηγορία, που σημαίνει ότι «εκπτώσεις» σε ποιότητα, και ασφάλεια δεν υπάρχουν.
Eξάλλου η πρόεδρος της Peugeot Λίντα Τζάκσον, σε μια συνέντευξη στα κεντρικά κτήρια του Ομίλου Συγγελίδη είχε τονίσει ότι «οι αγοραστές των αυτοκινήτων Peugeot δεν τα επιλέγουν για την τιμή τους, αλλά για την ποιότητα, την τεχνολογία, την ασφαλή οδική συμπεριφορά, αλλά και για το design, καθώς στην γκάμα υπάρχουν πολύ μοντέρνα, σύγχρονα σχεδιαστικά αυτοκίνητα σε όλες τις κατηγορίες».
Όλη τη συνέντευξη διαβάστε την εδώ.
Το 408 λοιπόν ανοίγει έναν διαφορετικό σχεδιαστικό δρόμο.
Όσο διάστημα είχαμε στα χέρια μας τη νέα πρόταση της Peugeot, δεχτήκαμε πολλές ερωτήσεις, και οι περισσότερες είχαν να κάνουν με το design και σε λιγότερο ποσοστό με τους κινητήρες, (βενζίνης, υβριδικά).
Aυτό σημαίνει ότι το 408 «μιλάει» στους καταναλωτές, και αυτό είναι το ζητούμενο. Το να προσελκύσει αγοραστές.
Τα υπόλοιπα στην πορεία…
Δείτε το βίντεο: