Σας αρέσει η σιλουέτα του νέου Peugeot 408; Η γαλλική εταιρία σε ο,τι αφορά το design πάει ένα βήμα ακόμα πιο μπροστά, γυρίζει σελίδα, και αναπτύσσει μια καινούργια ιδέα μ στυλ και τεχνολογία.
Την ονομάζει fastback, λόγω την κυρτής ουράς, αλλά ταυτόχρονα δε ξεχνάει την crossover πρόκληση που υπογραμμίζεται κυρίως από τα 189 χλστ. απόσταση από το έδαφος.
Το αυτοκίνητο δεν περνάει απαρατήρητο και δεχτήκαμε πολλές ρωτήσεις, καθώς το design ως κάτι νέο τραβάει τα βλέμματα.
Το πιο σημαντικό που προσθέτει στην όλη εμφάνιση είναι ότι δεν υπάρχουν χρώμια και άλλα «μπιχλιμπίδια» που αντι να τονώσουν, καταστρέφουν.
Ειδικά ο χρωματισμός του 408 των φωτογραφιών-Gris Titane- όπως το ονομάζει η Peugeot ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά το image του μοντέλου.
Αισθητικά οι λεπτοί προβολείς Full Matrix Led, τα κάθετα φώτα ημέρας στις άκρες των φτερών, η μεγάλη μάσκα, ο αεραγωγός στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, το στυλ στο μεγάλο επίπεδο καπό του κινητήρα σε προδιαθέτουν για τη συνέχεια όπου η συνέχεια περιγράφεται στο κυρτό πίσω μέρος με το γεμάτο σχεδιαστικές λεπτομέρειες και τα επίσης λεπτά φωτιστικά σώματα με τα τρία στοιχεία.
Διαστάσεις
Να ρίξουμε και μια ματιά στις διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος με τους αριθμούς να λένε 4.687/1.848/1.478 χλστ. με μεταξόνιο 2.787 χλστ. με 471 λίτρα αποσκευών με τα πίσω καθίσματα σε πλήρη ανάπτυξη.
Στο εσωτερικό η Peugeot μας ξεναγεί στην τελευταία έκδοση του i-cockpit με το μικρό τιμόνι με την ένδειξη GT στο κάτω μέρος της στεφάνης, τον 3D πίνακα οργάνων 10 ιντσών και την οθόνη αφής επίσης 10 ιντσών με κλίση προς τον οδηγό.
Τα υλικά στο ταπλό είναι μαλακά με μια λεπτή κίτρινη ραφή να το διατρέχει, όπως και στα ανατομικά καθίσματα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, που για την περίπτωση συνδυάζουν αλκαντάρα με δέρμα.
Στη βάση της κονσόλας φιλοξενείται το μπουτόν start/stop του κινητήρα, ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου, το επίσης μπουτόν για το ηλεκτρικό χειρόφρενο και το drive μενού, το οποίο ανάλογα με την επιλογή αλλάζει χρωματισμό, κάτι το οποίο συνεχίζεται και στις επενδύσεις των θυρών.
Κάτω από τους διακόπτες και τις ενδείξεις της οθόνης αφής βρίσκεται το σημείο της επαγωγικής φόρτισης του smartphone ενώ υπάρχουν και μεγάλες θήκες μικροαντικειμένων με τέσσερα διαφορετικά σημεία στη βάση της κονσόλας.
Η εικόνα που αποπνέει το εσωτερικό δείχνει και είναι πολύ φροντισμένη με σημασία στη λεπτομέρεια, καθώς δεν θα μπορούσε να είναι και διαφορετικά όταν ο στόχος της Peugeot είναι να εδραιωθεί και να «κοιτάει» στα μάτια τις τρεις -premium– γερμανικές εταιρίες (Αudi-BMW-Mercedes).
Το εσωτερικό λόγω της σχεδίασης της οροφής δημιουργεί κάποια ερωτηματικά για την άνεση. Και όμως είναι τόσο έξυπνα σχεδιασμένη που δεν περιορίζει τις ανέσεις. Και πως να τις περιορίζει όταν πίσω βολεύεται επιβάτης ύψος 1.90 μ. με αντίστοιχο ύψος συνοδηγού, χωρίς το κεφάλι να βρίσκει στην οροφή, και χωρίς να περιορίζεται η ορατότητα από τα πλαϊνά παράθυρα.
Κινητήρας
Η έκδοση των φωτογραφιών είναι η πιο ισχυρή.
Συνδυάζει θερμικό κινητήρα 1.6 λίτρων απόδοσης 180 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων (μπαταρία 12,4 kWh με εξωτερική φόρτιση) συνδυαστικής απόδοσης 225 ίππων με 520 Nm ροπής με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι.
Αυτό που σε κερδίζει αμέσως πίσω από το τιμόνι, είναι η αίσθηση του συστήματος οδήγησης, οι αναρτήσεις και η ησυχία στο εσωτερικό, σαν να σε προκαλεί να συνεχίσεις το ταξίδι σου ακούγοντας την αγαπημένη σου μουσική μέσω του υψηλής απόδοσης H-Fi της Focal.
To «πως» κάθεται στο δρόμο το αυτοκίνητο, η ασφάλεια που προσφέρει, η αίσθηση της σιγουριάς και της σταθερότητας, αλλά και στο πόσο εύκολα οδηγείται, η Peugeot «περνάει» τον οδηγό σε μια άλλη διάσταση εμπειριών.
Στις στροφές «βιδωμένο» χωρίς κλίσεις, με την ένδειξη sport να το κάνει πιο ζωηρό και άμεσο στις αλλαγές.
Παρά τα χαμηλού προφίλ ελαστικά 245/40-20, οι αναρτήσεις δε «χτυπάνε» καθόλου στις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων ενώ η αίσθηση του πεντάλ των φρένων λόγω του υβριδικού συστήματος συνηθίζεται αμέσως.
Με ρεύμα μπορείτε να κινηθείτε γύρω στα 50 χλμ.
Σε ενθουσιάζει το 408, φυσικά είναι και η 225 ίπποι της έκδοσης GT που κλείνουν πονηρά το μάτι σε όσους αναζητούν αυτό το κάτι επιπλέον σε «αριθμούς».
Εδώ να συμπληρώσουμε τα 233 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας, τα 7,8 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 και τα 26 γρ./χλμ. σε εκπομπές.
Για την κατανάλωση που δεν κινηθήκαμε και αργά, το κομπιούτερ έδειξε 7,2 λίτρα/100 χλμ.
Στο δια ταύτα η Peugeot δεν έδωσε μόνο βάση στο να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο με διαφορετικό design.
Έδωσε έμφαση σε όλο το «πακέτο» και ιδιαίτερα στο εσωτερικό όπου δεν έκανε εκπτώσεις σε υλικά και φινίρισμα.
Ανακάτεψε λοιπόν την τράπουλα η Peugeot με το 408.
Οι τιμές στην έκδοση Plug-In Hybrid GT που είναι η κορυφαία της σειράς σε ισχύ και εξοπλισμό ξεκινούν από τα 55.000 ευρώ ενώ η γκάμα του 406 ξεκινάει από τα 39.900 ευρώ .
Διαβάστε ακόμα