Στις 22 Ιουνίου η Stellantis θα αποκαλύψει το νέο Peugeot 408.
Ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει στις αγορές του κόσμου με την ίδια ονομασία, εκτός της Κίνας που θα ονομάζεται 408Χ.
Θα είναι άραγε καμία ειδική έκδοση με κίνηση και στους δύο άξονες, καθώς η Stellantis έχει έτοιμες λύσεις που να αφορούν την 4κίνηση καθώς έχει κάτω από την ομπρέλα τον ηγέτη, την Jeep.
Φυσικά δεν έχει ανακοινώσει τίποτα σε ο,τι αφορούν τα μηχανικά μέρη. Δηλαδή με τι κινητήρες θα είναι διαθέσιμο το 408 (βενζίνης, πετρελαίου, υβριδική τεχνολογία, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ακόμα δεν έχει ανοίξει τα κιτάπια της), με τι κιβώτια, αναρτήσεις, φρένα, ενώ για το εσωτερικό θεωρείται ότι θα ακολουθήσει την επιτυχημένη συνταγή του i-cockpit με το μικρό τιμόνι.
Το νέο 408 θα φέρει εντελώς διαφορετική σιλουέτα, από το 408 που γνωρίζουμε ακολουθώντας γραμμή fastback με έντονα κυρτό το πίσω μέρος και με μεγάλες ρόδες.
Η Peugeot «κρατάει» ακόμα μυστική το πως θα είναι τελικά η σιλουέτα του 408 καθώς βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο της εξέλιξης, με τους τεχνικούς-οδηγούς να έχουν διανύσει πάνω από 1.100.000 χλμ. στο βωμό της εξέλιξης.
Να σημειωθεί ότι το νέο 408 είναι ακόμα ντυμένο με στολή παραλλαγής για να περιορίσει τα αδιάκριτα βλέμματα από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του αμαξώματος, καθώς συνεχίζει να υποβάλλεται στις πιο σκληρές δοκιμές στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το επίσημο λανσάρισμα το φθινόπωρο.
Οι δοκιμές εξέλιξης περιλαμβάνουν δοκιμασίες σε πίστες, σε δρόμους, με κακοτράχαλα οδοστρώματα, γλιστερά, χωμάτινα, υπο βροχή, κάτω από δυνατούς ανέμους, μέρα-νύχτα, με διάφορες εξωτερικές θερμοκρασίες. Από ζέστη που δεν αντέχεται μέχρι πολικές θερμοκρασίες.
Όλα τα εξαρτήματα από τις δοκιμές μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών εξετάζονται, αξιολογούνται και ξαναδοκιμάζονται, κάτω από τέτοιες ακραίες συνθήκες, όπου κάθε χλμ. ισοδυναμεί με αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα που θα διανύσει ένας κανονικός χρήστης-ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου.
Διαβάστε ακόμα