Ελκυστικότερο, αυτή είναι η πρώτη λέξη που σου έρχεται στο μυαλό όταν αντικρύζεις το ανανεωμένο Peugeot 508, το οποίο αποκαλύφτηκε σήμερα.
Η όψη του γαλλικού sedan είναι πιο δυναμική, καθώς απέκτησε το νέο λογότυπο της Peugeot με την κεφαλή του λέοντα, ενώ το μοτίβο της νέας μάσκας, που είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, επεκτείνεται στον προφυλακτήρα. Στάνταρ είναι τα εμπρός λεπτότερα και κομψότερα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Matrix Led, ενώ επικοινωνούν με τα νέα κάθετα Led φώτα ημέρας, τα οποία πλέον έχουν τρεις «νυχιές» και τρισδιάστατο εφέ.
Οι τρεις «νυχιές» επαναλαμβάνονται και στα πίσω full Led φώτα, τα οποία διαθέτουν στάνταρ λειτουργία κύλισης όταν αναβοσβήνουν. Στο πίσω τμήμα δεν υπάρχει το έμβλημα της Peugeot, αλλά αναγράφεται με κεφαλαία σκούρα γκρι γράμματα το όνομά της σε όλο πλάτος της κεντρικής μαύρης λωρίδας. Σημειώνεται ακόμα ότι τα λογότυπα του 508 στο εμπρός και πίσω τμήμα έχουν αποκτήσει μια πιο μοντέρνα γραμματοσειρά και νέο γκρι χρώμα.
Το ανανεωμένο 508 πατάει στις ζάντες νέας σχεδίασης 18 ιντσών με διαμαντένιο φινίρισμα. Το μήκος του με sedan και station wagon αμάξωμα είναι 4,75 μ. και 4,79 μ. αντίστοιχα, ενώ σε κάθε περίπτωση το πλάτος βρίσκεται στα 1,86 μ. και το μεταξόνιο στα 2,79 μ. Στην παλέτα για το αμάξωμα υπάρχουν συνολικά επτά αποχρώσεις εκ των οποίων οι τρεις είναι καινούργιες (Okenite White, Eclipse Blue, Titanium Grey).
Στο εσωτερικό τώρα, η Peugeot εφαρμόζει την εξελιγμένη σχεδιαστική της φιλοσοφία i-Cockpit. Σημείο αναφοράς αποτελεί το μικρό πολυλειτουργικό τιμόνι με δυο ακτίνες και με το νέο έμβλημα της Peugeot, ενώ πιο πάνω βρίσκεται ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμες ενδείξεις που προβάλει η οθόνη 12 ιντσών.
Η κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών του νέου συστήματος πολυμέσων Peugeot i-Connect Advanced με δυνατότητα over-the-air ενημερώσεων και βελτιωμένη λειτουργία αναγνώρισης φωνής είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, ενώ στη βάση της υπάρχουν «πλήκτρα πιάνου».
Η γκάμα του ανανεωμένου 508 περιλαμβάνει το γνωστό τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα PureTech των 1.2 λίτρων απόδοσης 130 ίππων, ενώ την ίδια ισχύ έχει ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας BlueHdi των 1.5 λίτρων. Και στις δυο περιπτώσεις η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων (ΕΑΤ8).
Συνεχίζουμε με τις plug-in υβριδικές εκδόσεις, όπου βρίσκουμε μια νέα με PureTech βενζινοκινητήρα 150 ίππων, ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων, αυτόματο κιβώτιο e-EAT8 και συνδυαστική ισχύ 180 ίππων. Στη δεύτερη ισχυρότερη plug-in υβριδική έκδοση η διαφορά είναι ότι ο PureTech βενζινοκινητήρας αποδίδει 180 ίππους και η συνδυαστική ισχύς είναι 225 ίπποι.
Στην κορυφή της ιεραρχίας βρίσκεται η plug-in υβριδική έκδοση PSE (Peugeot Sport Engineered) Hybrid4 αποδίδοντας συνδυαστικά 360 ίππους. Στη φαρέτρα της έχει τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, δυο ηλεκτρικά μοτέρ 110 και 113 ίππων που εξασφαλίζουν ηλεκτρική τετρακίνηση.
Η παραγωγή του ανανεωμένου 508 θα γίνεται στη Γαλλία, ενώ στις αγορές θα αρχίσει να διατίθεται το ερχόμενο καλοκαίρι.