Μας «μπέρδεψε» για λίγο η Peugeot, καθώς πριν από λίγες μέρες ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει το νέο 408.
Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία το νέο 408 θα έκανε πρεμιέρα προς το τέλος Ιουνίου και το αμάξωμα του θα συνδύαζε τα χαρακτηριστικά ενός SUV με τη δυναμική σιλουέτα των fastback. Ωστόσο το νέο 408 έκανε σήμερα πρεμιέρα και μάλιστα με sedan αμάξωμα. Τι συνέβη λοιπόν;
Ας ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Το συγκεκριμένο 408 δεν έχει σχέση με αυτό που θα έρθει στην Ευρώπη. Προορίζεται για την Κίνα, όπου τα sedan αμαξώματα είναι ακόμα αρκετά δημοφιλή. Στην τοπική αγορά το υφιστάμενο 408 προσφέρεται από το 2014 ως ένα συμπαγών διαστάσεων sedan, ενώ πρόσφατα υπέστη μια εκτεταμένη ανανέωση. Πλέον μοιάζει αρκετά με την τετράθυρη εκδοχή του γνωστού σε εμάς hatchback 308.
Η όψη του είναι δυναμική, χάρη στην εκτεταμένη μάσκα με τις πολλές επιχρωμιωμένες πινελιές, το νέο λογότυπο της Peugeot στο κέντρο της και τα μακρόστενα κάθετα τοποθετημένα Led φώτα ημέρας. Παράλληλα το όνομα του 408 αναγράφεται στο χείλος του εμπρός καπό. Αρκετά κομψό και το προφίλ του, με το μήκος να φτάνει τα 4.750 χλστ., ενώ βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2, την οποία χρησιμοποιούσε η προηγούμενη γενιά του 308. Στο πίσω τμήμα τώρα συναντάμε στενόμακρα Led φώτα με τις χαρακτηριστικές τρεις «νυχιές» του λέοντα, ενώ επικοινωνούν μεταξύ τους με μια μαύρη λωρίδα.
Γνώριμο το σκηνικό και στο εσωτερικό, όπου εφαρμόζεται η σχεδιαστική φιλοσοφία iCockpit. Τιμόνι μικρής διαμέτρου με δυο ακτίνες, τοποθετημένο κάτω από το ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος έχει οθόνη 10 ιντσών. Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει οθόνη αφής 10 ιντσών και από κάτω της οι αεροπορικού τύπου διακόπτες.
To sedan 408 τροφοδοτείται από τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 1.6 λίτρων, ο οποίος παράγει 170 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Στην Κίνα το sedan 408 ξεκινάει από 119.700 γουάν, δηλαδή περίπου 16.750 ευρώ.