Το νέο Peugeot E-3008 επιχείρησε να καταρρίψει το «μύθο» ότι τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα δεν είναι κατάλληλα για μακρινά ταξίδια.
Σύμφωνα λοιπόν με τη γαλλική εταιρεία, το νέο E-3008 Long Range ταξίδεψε από το Παρίσι στη Νίκαια, διανύοντας συνολικά 1.000 χλμ., ενώ χρειάστηκε να κάνει μόνο δυο στάσεις για φόρτιση της μπαταρίας του, όταν οι ανταγωνιστές του σε μια τέτοια μεγάλη διαδρομή χρειάζονται τουλάχιστον τρεις στάσεις για φόρτιση.
Η πρώτη στάση για φόρτιση έγινε μετά από 340 χλμ. και με τη μέση κατανάλωση ενέργειας στον αυτοκινητόδρομο να βρίσκεται στις 23,6 kWh/100 χλμ., ενώ η δεύτερη μετά από 366 χλμ. με χαμηλότερη μέση κατανάλωση ενέργειας στις 18,6 kWh/100 χλμ. Στα τελευταία 231 χλμ. του ταξιδιού το νέο E-3008 Long Range είχε μέση κατανάλωση ενέργειας στις 20,2 kWh/100 χλμ.
Peugeot E-3008: Ερωτήματα για το ρεκόρ
Ωστόσο η Peugeot δεν ανακοινώνει πόσο χρόνο χρειάστηκε κάθε φορά το E-3008 Long Range για να φορτίσει και αν χρησιμοποίησε ταχυφορτιστές. Υπενθυμίζουμε ότι το νέο E-3008 Long Range, το οποίο έχει ανεγερθεί στην πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis, από ταχυφορτιστή δέχεται έως και 160 kW, επομένως εντός μόλις 27 λεπτών η μπαταρία φτάνει από 20-80% ή αν θέλετε ανακτά 150 χλμ. αυτονομίας σε 10 λεπτά.
Ο ηλεκτροκινητήρας του παράγει 230 ίππους, ενώ η μπαταρία του, χωρητικότητας 96,9 kWh, υπόσχεται αυτονομία 700 χλμ. (μέτρηση WLTP). Παράλληλα δε γνωρίζουμε τη μέση ταχύτητα που κινούνταν το E-3008 Long Range κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, παρά μόνο ότι δε ξεπέρασε το όριο των 130 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο και ότι η μέση θερμοκρασία ήταν 20 βαθμοί Κελσίου.