Η Peugeot μας δείχνει για πρώτη φορά ακαμουφλάριστο το νέο e-3008, αποκαλύπτοντας πλήρως την εξωτερική του σχεδίαση.
Η όψη του επερχόμενου e-3008 είναι μάλλον το πιο δυνατό του σημείο, καθώς εντυπωσιάζει με τα λεπτά Led φωτιστικά σώματα και τα κάθετα Led φώτα ημέρας, που επεκτείνονται μέχρι το ύψος της τρισδιάστατης μάσκας, η οποία είναι βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος.
Στο κέντρο της δεσπόζει το νέο και μεγαλύτερο λογότυπο της γαλλικής εταιρείας, ενώ ακριβώς από πάνω του, στο χείλος του εμπρός καπό, αναγράφεται το όνομα του 3008. Σημείο αναφοράς αποτελεί η κεκλιμένη γραμμή της οροφής που καταλήγει σε ένα στενό πίσω παρμπρίζ, με τη Peugeot να μιλάει για ένα fastback SUV.
Στο πίσω τμήμα τώρα υπάρχουν εντονότερες ακμές, διαιρούμενα φωτιστικά σώματα, επίσης τεχνολογίας Led, ο προφυλακτήρας είναι πιο ογκώδης και μοιάζει να προεξέχει σε σύγκριση με το υπόλοιπο αμάξωμα, ενώ στην πόρτα του χώρου αποσκευών έχει τοποθετηθεί το πλήρες όνομα του αμιγώς ηλεκτροκίνητου e-3008.
Το εσωτερικό του νέου Peugeot e-3008
Υπενθυμίζουμε ότι τον περασμένο Ιούνιο η Peugeot μας είχε δείξει το εσωτερικό του νέου e-3008, που υιοθετεί πρώτο τη σχεδιαστική φιλοσοφία panoramic i-Cockpit. Μια μεγάλη κυρτή οθόνη 21 ιντσών βρίσκεται ψηλά τοποθετημένη, εκτείνεται από το αριστερό άκρο του ταμπλό μέχρι την κεντρική κονσόλα.
Στο ενιαίο λεπτό πάνελ προβάλλονται στην αριστερή πλευρά, πάνω από το τιμόνι, όλες τις πληροφορίες σχετικά με την οδήγηση (ταχύτητα, μετρητής ισχύος, βοηθήματα οδήγησης, ροή ενέργειας), ενώ στη δεξιά πλευρά, στο κέντρο δηλαδή του ταμπλό, συναντάμε το σύστημα πολυμέσων/πλοήγησης και τις ρυθμίσεις κλιματισμού/θέρμανσης της καμπίνας.
Χαμηλότερα, στο κέντρο του ταμπλό, εντοπίζουμε τα i-Toggles, προσαρμόσιμα κουμπιά αφής που παρέχουν γρήγορη και διαισθητική πρόσβαση ανάμεσα σε δέκα αγαπημένες λειτουργίες του χρήστη, ενώ δίπλα τους έχει μετακομίσει, σε εργονομική θέση, το χειριστήριο του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Έτσι στη βάση της κεντρικής κονσόλας απελευθερώθηκε χώρος για ποτηροθήκες και για επιφάνεια ασύρματης φόρτισης του smartphone.
Νέας σχεδίασης είναι το τιμόνι, το οποίο διατηρεί τη χαρακτηριστική μικρή του διάμετρο και την επίπεδη βάση του, ενώ παραμένει χαμηλότερα τοποθετημένο. Το επανασχεδιασμένο κεντρικό του τμήμα είναι μικρότερο και πιο απομακρυσμένο από τις δυο ακτίνες, οι οποίες ενσωματώνουν κουμπιά με απτικό κλικ, δηλαδή ανιχνεύουν αυτόματα τα δάχτυλα του οδηγού, αλλά ενεργοποιούνται μόνο όταν πατηθούν, για να αποφευχθούν τυχόν λανθασμένες κινήσεις.
Μέχρι τώρα δεν έχει γνωστοποιηθεί η γκάμα κινητήρων του νέου 3008, γνωρίζουμε όμως ότι σίγουρα θα περιλαμβάνει ηλεκτρική έκδοση. Αυτή θα χωρίζεται μάλλον σε τρία επίπεδα ισχύος, με την ισχυρότερη να διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες που θα εξασφαλίζουν και τετρακίνηση. Το «παρών» θα δώσει και έκδοση με ήπιο υβριδικό σύστημα, με βενζινοκινητήρα 1.2 λίτρων, απόδοσης 136 ίππων και με νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, ενώ ίσως δούμε και plug-in υβριδική έκδοση.
Η επίσημη πρεμιέρα του νέου e-3008 θα πραγματοποιηθεί αύριο, 12 Σεπτεμβρίου, στο ιστορικό και τεχνολογικά προηγμένο εργοστάσιο της Peugeot, που βρίσκεται στο Σοσό της Γαλλίας, όπου και θα κατασκευάζεται.