Το νέο Peugeot 308 εξοπλισμένο με τους υβριδικούς κινητήρες και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι ο ηγέτης στη Γαλλία στην κατηγορία C Saloon.
Τώρα, ωστόσο, διατίθεται μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας σε μια συγκεκριμένη κορυφαία έκδοση λανσαρίσματος με 100% ηλεκτρικό κινητήρα: το νέο Peugeot E-308 First Edition.
Θα τροφοδοτείται από έναν ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα, που θα αποδίδει 156 ίππους και θα προσφέρει, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, αυτονομία έως και 410 χλμ (μικτός κύκλος WLTP).
Σχεδιασμός, τεχνολογία και άρτια κατασκευή στο εργοστάσιο Mulhouse στη Γαλλία.
Αποκλειστικά διαθέσιμο ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας Peugeot Store για ιδιώτες πελάτες.
Στο μπροστινό μέρος, η νέα «υπογραφή» της εταιρείας πλαισιώνει τους προβολείς Matrix LED, ενσωματώνοντας τέλεια και το εν λόγω 308 στην οικογένεια της Peugeot, όπως και τα φώτα LED με τρία «νύχια» αιλουροειδούς στο πίσω μέρος.
Μια νέα ζάντα αλουμινίου 18 ιντσών έχει αναπτυχθεί ειδικά για την 100% ηλεκτρική έκδοση. Η αεροδυναμική του απόδοση έχει βελτιστοποιηθεί ιδιαίτερα.
Να σημειωθεί ότι το νέο ηλεκτρικό μοτέρ θα συμπληρώσει την τρέχουσα γκάμα των επαναφορτιζόμενων (PHEV) υβριδικών εκδόσεων 180 και 225 ίππων και εκείνων με θερμικούς κινητήρες.
Peugeot E-308 First Edition: Νέας γενιάς κινητήρας και μπαταρία
Η μπαταρία είναι επίσης νέας γενιάς. Αυτή είναι μια μπαταρία υψηλής τάσης 54 kWh, που επωφελείται από μια νέα χημική σύνθεση, με τελικά 80% Νικέλιο – 10% Μαγγάνιο – 10% Κοβάλτιο λειτουργεί στα 400 Volt και επιτρέπει την επίτευξη έως και 410 χλμ αυτονομία σύμφωνα με το μικτό πρωτόκολλο WLTP.
Μια αποτελεσματική αντλία θερμότητας τοποθετείται στάνταρ, στο νέο Peugeot E-308 First Edition προκειμένου να διαχειρίζεται καλύτερα τον κλιματισμό στην καμπίνα.
Επιπλέον, για να διαχειριστεί καλύτερα την κατανάλωση ενέργειας, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τον τρόπο οδήγησης (ECO, NORMAL και SPORT):
• ECO, βελτιστοποίηση αυτονομίας (80 kW και 220 Nm),
• NORMAL, κατάλληλο για καθημερινή χρήση (100 kW και 250 Nm),
• SPORT, προτεραιότητα στην απόδοση και τις αισθήσεις (115 kW και 270 Nm).
Και ακόμη, χάρη στη λειτουργία BRAKE, για να ενισχυθεί η επιβράδυνση όταν αφήνουμε το πεντάλ του γκαζιού και για να βελτιστοποιηθεί η ανάκτηση ενέργειας.
Ο τυπικός τριφασικός ενσωματωμένος φορτιστής έχει ισχύ 11 kW. Η υποδοχή φόρτισης δέχεται όλους τους τρόπους φόρτισης. Από ένα δημόσιο τερματικό 100 kW, είναι δυνατή η φόρτιση από 20% σε 80% σε 30 λεπτά.
Φυσικά και εδώ έχουμε την τελευταία γενιά του Peugeot i-Cockpit®, καθώς και τις εφαρμογές MyPeugeot®, Free2Move e-solutions smartphone.
Τέλος, 3 είναι τα χρώματα για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση: White Okenite, Green Olivine ή Grey Selenium.