Ένα καλά κρυμμένο μυστικό της Peugeot αποκαλύφτηκε μετά από χρόνια, καθώς το άγνωστο 208 Cabriolet βλέπει για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας.
Η ανοιχτή εκδοχή του δημοφιλούς 208 δεν ήταν απλά μια σκέψη, αλλά έφτασε μέχρι τη δημιουργία ενός πρωτότυπου οχήματος, το οποίο όμως δεν εισήλθε ποτέ στη γραμμή παραγωγής. Πρόσφατα πραγματοποίησε την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στην έκθεση “Style & Design” του Μουσείου De L’Aventure Peugeot, που βρίσκεται στο Σοσώ της Γαλλίας, ενώ θα παραμείνει εκεί μέχρι τις 22 Σεπτεμβρίου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το άγνωστο μέχρι τώρα 208 Cabriolet είχε την κωδική ονομασία “Α97” όταν ξεκίνησε η ανάπτυξή του το 2007, δηλαδή πέντε χρόνια πριν από το ντεμπούτο του hatchback Peugeot 208 που έφτασε το 2012. Όπως βλέπετε στις φωτογραφίες, η βασική διαφορά σε σύγκριση με το hatchback τρίθυρο 208 είναι ότι αντί για μεταλλική διαθέτει μαλακή οροφή, σε αντίθεση με τα αντίστοιχα 206 CC και 207 CC που χρησιμοποιούσαν σκληρή αναδιπλούμενη οροφή.
Ο λόγος που είχε επιλεγεί η μαλακή οροφή ήταν για εξοικονόμηση βάρους και κόστους, ενώ ταυτόχρονα έδινε περισσότερο χώρο στα κεφάλια των πίσω επιβατών. Σημειώνεται ακόμα ότι στην υφασμάτινη οροφή ενσωματώνονταν γυάλινο πίσω παράθυρο με ενσωματωμένο τρίτο φως φρένων.
Το κόκκινο χρώμα της οροφής ταίριαζε με τις ασορτί δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα, στο ταμπλό και στο τιμόνι. Ο μηχανισμός οροφής φέρεται να αναπτύχθηκε από την αυστριακή εταιρεία Magna Steyr, η οποία ήταν υπεύθυνη για την παραγωγή του Peugeot RCZ.
Peugeot 208 Cabriolet: Ακριβή η παραγωγή του
Το εμπρός τμήμα του οχήματος είναι ίδιο με το hatchback 208, ενώ στο πίσω παρατηρούμε τη διαφοροποιημένη πόρτα του χώρου αποσκευών και ένα νέο προφυλακτήρα. Το 208 Cabriolet δε βγήκε τελικά ποτέ στους δρόμους, εξαιτίας της αναδιάρθρωσης και εξορθολογισμού που πραγματοποιούνταν από τον Όμιλο PSA εκείνη την εποχή και έτσι το 2011 μπήκε στο συρτάρι.
Η απόφαση αυτή διευκόλυνε τη γέννηση του DS3 Cabrio το 2012, το οποίο χρησιμοποιώντας σταθερές κολόνες και μικρότερη υφασμάτινη οροφή μείωνε σημαντικό το κόστος παραγωγής. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι η παραγωγή του DS3 Cabrio απαιτούσε επένδυση 50 εκατομμυρίων ευρώ, η οποία ήταν τέσσερις φορές χαμηλότερη, σε σύγκριση με αυτή που χρειάζονταν για το Peugeot 208 Cabriolet.