Οι εκδόσεις στις οποίες θα προσφέρεται αρχικά το νέο 308 είναι βενζίνης, πετρελαίου και plug-in υβριδικές, όμως οι Γάλλοι έχουν σχέδια να επεκτείνουν την γκάμα του νέου τους μοντέλου.
Στις προσθήκες περιλαμβάνονται ήπια υβριδικά σύνολα, όμως δε θα μπορούσε να λείπει και μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Άλλωστε η μάρκα έχει ήδη δύο ηλεκτρικά μοντέλα, τα e-208 και e-2008, οπότε διαθέτει τα ανάλογα εφόδια.
Ο επικεφαλής προϊόντων, Jerome Micheron, είπε ότι η Peugeot θέλει να προσφέρει πολλές διαφορετικές επιλογές στον υποψήφιο αγοραστή, καθώς η αγορά εξελίσσεται με πάρα πολύ γρήγορους ρυθμούς.
Peugeot 308: Εξηλεκτρισμένο, πιο δυναμικό, με νέο λογότυπο
Το ολοκαίνουριο Peugeot 308 θα είναι το πρώτο μοντέλο της γαλλικής μάρκας που θα φέρει το επίσης ολοκαίνουριο σήμα που παρουσιάστηκε μόλις λίγο καιρό νωρίτερα.
Όπως και στις άλλες αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις της Peugeot, εκείνη του 308 θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα EMP2 που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα των Γάλλων. Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη και την μπαταρία, το πιθανότερο σενάριο είναι ότι θα δούμε τις ίδιες επιλογές με τα e-208 και e-2008. Δηλαδή ο ηλεκτροκινητήρας θα τοποθετείται στον μπροστά άξονα και θα έχει απόδοση που θα φτάνει τους 136 ίππους και τα 260 Nm ροπής. Η χωρητικότητα της μπαταρίας, από την άλλη, θα είναι στις 50 kWh. Ωστόσο, στο αμιφγώς ηλεκτρικό 308 ενδέχεται να δούμε και μία διαφορετική έκδοση. Σε αυτή η μπαταρία των 50 kWh θα δώσει τη θέση της σε μία μεγαλύτερη των 75 kWh, ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να καλύψει περισσότερα χλμ. με μία φόρτιση.
Η έκδοση με την μπαταρία των 75 kWh μπορεί να αποτελεί ενδεχόμενο, όμως το ίδιο δε συμβαίνει με την PSE. Όταν παρουσιάστηκε το 308 υπήρχε η απορία αν η Peugeot θα δημιουργούσε κάποια ισχυρή εκδοχή του με τα αρχικά PSE (Peugeot Sport Engineered). Ωστόσο σύντομα κάτι τέτοιο έγινε ξεκάθαρο ότι δε θα συμβεί, κάτι που επιβεβαιώνει και ο Micheron.
Το στέλεχος της εταιρείας είπε ότι υπάρχουν κάποιες σκέψεις για προϊόντα που αφορούν το τμήμα PSE, όμως δεν μπορούν να παραβλέψουν το γεγονός ότι η κατηγορία μειώνεται συνεχώς σε μέγεθος.
Άλλωστε, σύμφωνα με τον Micheron οι επιταγές της εποχής θέλουν την αυξημένη ισχύ να έρχεται με μειωμένες εκπομπές CO2.