Η Peugeot Sport συνεχίζει πυρετωδώς την εξέλιξη του νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου της.
Και αυτό γιατί ο στόχος είναι η νίκη στον πιο δημοφιλή αγώνα αντοχής του πλανήτη, στις 24 Ώρες του Λε Μαν το 2022, χρονιά που η γαλλική ομάδα κάνει το comeback στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής.
Ήδη ανακοίνωσε τους 7 οδηγούς που θα φορέσουν τη φόρμα της Peugeot Sport.
Αυτοί είναι:
Ο 38χρονος Γάλλος Λοΐκ Ντιβάλ
Ο 28χρονος Δανός Κέβιν Μάγκνουσεν
Ο 30χρονος Γάλλος Ζαν-Ερίκ Βερν
Ο 34χρονος Σκωτσέζος Πολ Ντι Ρέστα
Peugeot: Γρήγορες εκδόσεις παντού
Ο 26χρονος Δανός Μικέλ Γιένσεν
Ο 26χρονος Αμερικανός Γκουστάβο Μενέζες
Ο 37χρονος Βρετανός Τζέιμς Ρόσιτερ.
Το αυτοκίνητο που θα λάβει μέρος η γαλλική εταιρία στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής την επόμενη χρονιά θα είναι υβριδικό.
Το μηχανικό σύνολο αποτελείται από θερμικό κινητήρα V6 2.6 λίτρων με ένα turbo σε κάθε πλευρά των κυλίνδρων, που συνδυάζεται με ηλεκτρογεννήτρια που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος, με συνολική απόδοσης 680 ίππων.
Προς το παρόν το μόνο που έγινε γνωστό είναι τα ονόματα των οδηγών, όμως δεν έχει ανακοινωθεί με ποιο τρόπο θα συνδυαστούν στα δύο γαλλικά αγωνιστικά. Από τους εφτά οδηγούς που αναφέραμε παραπάνω, οι έξι πρώτοι θα είναι εκείνοι που θα μπουν στη δράση. Ο Ρόσιτερ θα έχει το ρόλο του αναπληρωματικού και θα αναλάβει να περάσει τις περισσότερες ώρες από όλους στον προσομοιωτή. Ο Βρετανός οδηγός είχε αντίστοιχο ρόλο και στην ομάδα της Honda στη Formula 1, τη δεκαετία του 2000.
Ξεκινώντας από φέτος το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, κομμάτι του οποίου είναι και ο αγώνας των 24 ωρών στο Λε Μαν, αλλάζει εντελώς πρόσωπο, ειδικά στην κορυφαία κατηγορία.
Τη θέση της LMP1, όπου αγωνίζονταν τα ισχυρότερα αυτοκίνητα θα πάρει μία νέα κατηγορία. Η ονομασία της είναι Le Mans Hypercar και σε αυτή θα συμμετέχουν αυτοκίνητα με μειωμένη ισχύ, συγκριτικά με εκείνα της LMP1. Τα αγωνιστικά πρέπει να είναι υβριδικά, ενώ η ισχύς δεν μπορεί να ξεπερνάει τους 680 ίππους.
Οι αλλαγές έγιναν προκειμένου το άθλημα να προσελκύσει περισσότερους κατασκευαστές, κάτι που όπως φαίνεται πετυχαίνει.