Οι περισσότεροι αρχηγοί κρατών μετακινούνται με θωρακισμένες, πανάκριβες, πανίσχυρες και υπερπολυτελείς λιμουζίνες.
Στη Γαλλία όμως αυτό το στερεότυπο έχει σπάσει εδώ και παρά πολλά χρόνια, καθώς η Peugeot παρέχει οχήματα της για τον εκάστοτε Πρόεδρο της Χώρας. Πιο πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί ο Εμανουέλ Μακρόν, ο οποίος πρόσφατα κατάφερε να επανεκλεγεί Πρόεδρος της Γαλλίας.
Στην τελετή ορκωμοσίας της πρώτης του θητείας, στις 14 Ιουλίου του 2017, έφτασε μέσα σε ένα Peugeot 5008. Mάλιστα διατήρησε το γαλλικό SUV στο στόλο των προεδρικών αυτοκινήτων για πέντε ολόκληρα χρόνια. Ωστόσο ακόμα και η ίδια η Peugeot δε γνωρίζει τεχνικές λεπτομέρειες για το προεδρικό 5008, καθώς για λογούς ασφαλείας αποτελούν κρατικό επτασφράγιστο μυστικό.
Σύμφωνα με την Peugeot το προεδρικό 5008 κατασκευάστηκε κανονικά στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στην πόλη Ρεν της Γαλλίας και στη συνέχεια παραδόθηκε στη Centigon, μια εταιρεία που είναι εξιδεικευμένη στη θωράκιση οχημάτων. Οι μόνες πληροφορίες που έχουμε για το 5008 του Μακρόν είναι ότι διαθέτει δυο (αντί για τρία) ανεξάρτητα μεταξύ τους πίσω καθίσματα που χωρίζονται με μια κεντρική κονσόλα, ότι στη γρίλια της μάσκας έχουν τοποθετηθεί μικρά Led φώτα και ότι στο αμάξωμα του υπάρχει το έμβλημα της Γαλλικής Δημοκρατίας.
Γυρίζοντας αρκετά πίσω τις σελίδες του ημερολογίου φτάνουμε στον Τρίτο Πρόεδρο της Γαλλίας, τον Αλεξάντρ Μιλεράν, ο οποίος εκλέχτηκε στις 23 Σεπτεμβρίου του 1920, ενώ από το 1921 χρησιμοποιούσε ένα Peugeot Type 156 με εξακύλινδρο κινητήρα 5.954 κ.εκ., απόδοσης μόλις 25 ίππων.
Από το 1974 μέχρι το 1981 Πρόεδρος της Γαλλίας ήταν ο Βαλερί Ζισκάρ Ντ’ Εσταίν, ο οποίος έφερε το 1975 στο Μέγαρο των Ηλυσίων την τότε ναυαρχίδα της Peugeot, το 604. Κατά τη διάρκεια της επταετούς του θητείας παραγγέλθηκαν συνολικά τέσσερα Peugeot 604, εκ των οποίων τα τρία στην πλουσιότερη εξοπλιστική έκδοση με V6 κινητήρα 2.6 λίτρων, απόδοσης 136 ίππων.
Το τέταρτο Peugeot 604 επιμελήθηκε η εταιρεία αμαξωμάτων Heuliez, η οποία αύξησε το μεταξόνιο 62 εκατοστά, για να μεγαλώσουν οι χώροι των πίσω επιβατών. Ωστόσο το συγκεκριμένο 604 που κατασκευάστηκε το 1979 δεν εγκρίθηκε και τελικά παραδόθηκε στον Πρόεδρο του Νίγηρα.
Όταν στον προεδρικό θώκο βρίσκονταν ο Φρανσουά Μιτεράν ζητήθηκε από την Peugeot το 1991 ένα επιμηκυμένο και θωρακισμένο 605. Τροφοδοτούνταν από V6 κινητήρα 170 ίππων, ενώ διέθετε θωράκιση από χάλυβα υψηλής αντοχής και παράθυρα κατασκευασμένα από αλεξίσφαιρο γυαλί. Το αποτέλεσμα ήταν το προεδρικό 605 να ζυγίζει 2.500 κιλά, δηλαδή 1.000 κιλά περισσότερα από το συμβατικό 605! Χρησιμοποιήθηκε κυρίως από αρχηγούς κρατών που φιλοξενήθηκαν στη Γαλλία, όπως ο Μιχαήλ Γκορμπατσόφ, ο Χόσνι Μουμπάρακ και ο Πάπας Ιωάννης Παύλος Β’.
Ο Ζακ Σιράκ ήταν κάτοικος του Μεγάρου των Ηλυσίων για δώδεκα χρόνια, ενώ τακτικά μετακινούνταν με ένα Peugeot 607 και η σύζυγος του οδηγούσε συχνά η ίδια κόκκινο Peugeot 205 SR του 1984.
Ίσως το πιο εντυπωσιακό προεδρικό Peugeot να ήταν αυτό του Νικολά Σαρκοζί. Η ομάδα του ζήτησε το 2007 από το Μουσείο της Peugeot το 607 Paladine, το οποίο είχε παρουσιαστεί σε πρωτότυπη μορφή το 2000 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Μια εντυπωσιακή λιμουζίνα μήκους άνω των 5 μέτρων με αποσπώμενη γυάλινη οροφή πάνω από τα πίσω καθίσματα.
Ωστόσο ο μηχανισμός της αποσπώμενης οροφής έκλεβε χώρο από το ρεζερβουάρ καυσίμου περιορίζοντας το στα μόλις 6 λίτρα. Αυτό δεν ήταν πρόβλημα για ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, όμως ο Σαρκοζί το χρησιμοποιούσε τακτικά και δεδομένου του βάρους του αυτοκινήτου και της υψηλής κατανάλωσης που είχε ο V6 κινητήρας του, αποφασίστηκε να καταργηθεί.