Πριν από την αποκάλυψη του νέου Peugeot 3008 τον Σεπτέμβριο του 2023, καμουφλαρισμένα πρωτότυπα θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Ευρώπης το καλοκαίρι για τις τελευταίες πινελιές.
Η Peugeot ξεκινά μια ευρεία καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να την περίσταση. Το κοινό θα μπορεί να επιλέξει το σχέδιο των καμουφλάζ που θα χρησιμοποιηθούν σε αυτό το πολυαναμενόμενο νέο μοντέλο.
Η Peugeot προστατεύει την εμπιστευτικότητα του νέου 3008 με το «Allure», το μότο της για την επιτάχυνση του βηματισμού της προς το μέλλον, πάντα με εντυπωσιακή εμφάνιση. Το «συναίσθημα» είναι λέξη-κλειδί, επίσης, στην εξέλιξη των προϊόντων της καθώς, εμπλέκει τους λάτρεις του σχεδιασμού στο λανσάρισμα του νέου 3008.
Ακόμη με την «αριστεία» η γαλλική εταιρεία ενσωματώνει τη σχεδιαστική της τεχνογνωσία σε κάθε λεπτομέρεια της διαδικασίας ανάπτυξης.
Για το διεθνές λανσάρισμα του νέου 3008, η PEUGEOT αποφάσισε να βάλει τα δυνατά της με κάθε τρόπο. Το καμουφλάζ είναι μια ουσιαστική φάση στη ζωή ενός προϊόντος αυτοκινήτου.
Ο μοναδικός σκοπός του είναι να αποκρύψει το αμάξωμα του οχήματος και να προστατεύσει το απόρρητό του πριν από την κυκλοφορία του. Η Peugeot «σπάει το καλούπι» για να μετατρέψει αυτό το βασικό στάδιο σε εργαλείο επικοινωνίας, αφήνοντας το ευρύ κοινό να συμμετέχει ενεργά για πρώτη φορά στην επιλογή καμουφλάζ για το μελλοντικό 3008.
Peugeot: Λεπτομέρειες για τη λειτουργία Peugeot #Camocatch
Οι σχεδιαστές της Peugeot δημιούργησαν 10 νέα, υψηλής απήχησης και καινοτόμα σχέδια καμουφλάζ, τα οποία μπορούν να κρύψουν τις λεπτομέρειες των μορφών αιλουροειδών του νέου 3008 ενώ ταυτόχρονα προκαλούν συναισθήματα χάρη σε μια εμπνευσμένη και αισιόδοξη γραφιστική προσέγγιση που αποδεικνύει ότι «Ο κόσμος είναι ένα πολύ καλύτερο μέρος με το Allure»!
Φάση 1: Από τις 15 έως τις 31 Μαίου , η εταιρεία αναπτύσσει μια καμπάνια επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προσκαλεί το ευρύ κοινό να επιλέξει το/τα αγαπημένο/α καμουφλάζ του ανάμεσα σε 10 επιλογές που σχεδιάστηκαν από σχεδιαστές της Peugeot.
Για να το κάνετε αυτό, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ψηφίσετε στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης της μάρκας: Facebook , Instagram , Twitter και LinkedIn .
Τα 6 καμουφλάζ που θα συγκεντρώσουν τις περισσότερες ψήφους θα παραχθούν τον Ιούνιο και θα χρησιμοποιηθούν για την κάλυψη των νέων Peugeot 3008 που θα συμμετάσχουν στις δοκιμές ανοιχτού δρόμου αυτό το καλοκαίρι.
Φάση 2: Από την 1η Ιουλίου έως τις 15 Αυγούστου, τα νέα καμουφλαρισμένα αυτοκίνητα 3008 θα ξεκινήσουν για να συναντήσουν το κοινό στους δρόμους της Ευρώπης. Όποιο είναι αρκετά τυχερός να δει ένα καμουφλαρισμένο Peugeot 3008, μπορεί να το φωτογραφίσει (σύμφωνα με τους κανονισμούς ασφαλείας) και να δημοσιεύσει τη φωτογραφία στους λογαριασμούς Peugeot με το hashtag #CAMOCATCH.
Μια επιλογή συμμετεχόντων που έχουν δημοσιεύσει εικόνες αυτού του ολοκαίνουργιου καμουφλαρισμένου οχήματος θα κληθούν να το οδηγήσουν αποκλειστικά στις αρχές του 2024.
Η Peugeot εφαρμόζει μια στρατηγική συνεργασιών με νέους καλλιτέχνες σχεδιαστών από τις αρχές του 2023. Αυτή τη φορά, η συνεργασία της μάρκας επεκτείνεται σε ένα διεθνές κοινό για την προώθηση της σχεδιαστικής τεχνογνωσίας της Peugeot σε μέγιστο αριθμό ατόμων.