Ο Διευθύνων Σύμβουλος, πρόεδρος και λάτρης των αγώνων ράλι με ιστορικά αυτοκίνητα του ομίλου PSA Κάρλος Ταβάρες στην καρδιά της καλοκαιρινής ραστώνης δήλωσε τα εξής:
«Οι ομάδες μας δουλεύουν σκληρά για την ανάκαμψη του Ομίλου σε αυτή την κρίσιμη περίοδο και δεσμεύονται πλήρως στην προώθηση κερδοφόρων πωλήσεων, με μοντέλα άκρως ποιοτικά και ανταγωνιστικά. Παράλληλα, η επιτροπή εκπομπών CO2 πιστοποιεί ότι ο Όμιλος τηρεί τη δέσμευσή του σε όσα ορίζουν οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Συνεχίζουμε να εκπληρώνουμε τις προσδοκίες των πελατών μας με πολύ καινοτόμες προτάσεις και με καθαρές, ασφαλείς και προσιτές λύσεις μετακίνησης».
Ειδικά η Peugeot με την επίθεση που έχει εξαπολύσει παρουσιάζοντας πολύ ενδιαφέροντα καινούργια μοντέλα, όπως το 3008, το 208 «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα αλλά και την Ευρώπη», το οποίο έχει αρχίσει να γράφει νούμερα στον πίνακα των πωλήσεων καθώς διατίθεται και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο στη χώρας, το 2008, το 508, αλλά και το 5008, τον Ιούνιο αύξησε τις παραγγελίες της κατά 42% σε σχέση με τον Μάϊο, διατηρώντας τις ίδιες τιμές, την ίδια δυναμική και την ίδια θέση στην αγορά. Επιπλέον, εφάρμοσε τη στρατηγική εξηλεκτρισμού μολονότι η αγορά ακολούθησε λόγω κρίσης μια πτωτική πορεία.
Σε ο,τι αφορά την Ελληνική αγορά η Peugeot εξακολουθεί να διαγράφει μια άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία. Διατηρεί την δεύτερη θέση στις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου 2020 αυξάνοντας ταυτόχρονα το μερίδιο αγοράς της σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς κατά 0.6 μονάδες. Το ίδιο ισχύει και στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων όπου επίσης, κατέχει την δεύτερη θέση στις ταξινομήσεις και την πρώτη στις εταιρικές πωλήσεις για το Α’ 6μηνο του 2020.
Εξαίρεση αποτελεί η κατηγορία των pick-up καθώς η Peugeot δεν διαθέτει αντίστοιχο αυτοκίνητο στη χώρα μας. εξαιρώντας τα Pick Up.