Μέσα από μια διαδικτυακή παρουσίαση η Pirelli μας μετέφερε νοερά στην Ιταλία, όπου μας σύστησε το νέο της ελαστικό, το Cinturato All Season SF2.
Σύμφωνα με την Pirelli το εν λόγω νέο ελαστικό είναι διαθέσιμο σε 65 διαφορετικά μεγέθη και κατάλληλο για τροχούς από 15 έως 20 ιντσών. Σημειώνεται ότι το νέο μέλος της οικογένειας ελαστικών Cinturato είναι ιδανικό για crossover και μεσαίου μεγέθους sedan που μετακινούνται κυρίως εντός της πόλης και όχι σε ορεινές περιοχές. Ταιριάζει σε μέρη με εύκρατο κλίμα, ενώ απευθύνεται σε οδηγούς που διανύουν έως 25.000 χλμ. το χρόνο.
Ωστόσο στο νέο Cinturato All Season SF2 μπορεί να τοποθετηθεί η ένδειξη M+S (κατάλληλα για λάσπη και χιόνι). Επίσης η ένδειξη 3PMSF (3 βουνοκορφές με νιφάδα χιονιού). Επομένως μπορεί να ανταπεξέλθει και σε χειμερινές συνθήκες.
Ένα ελαστικό παντός καιρού, όπως το νέο Cinturato All Season SF2, πρέπει να τα καταφέρνει τόσο σε χαμηλές όσο και σε υψηλές θερμοκρασίες, σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα. Εννοείται βέβαια ότι οι οδηγοί που αναζητούν τη μέγιστη απόδοση θα πρέπει να καταφύγουν στην εναλλαγή ελαστικών το καλοκαίρι και το χειμώνα.
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, ο οποίος είναι το ελαστικό Cinturato All Season Plus, το νέο Cinturato All Season SF2 επιτυγχάνει σε στεγνό οδόστρωμα συντομότερο φρενάρισμα βελτιωμένο κατά 3,5 μέτρα και σε βρεγμένο οδόστρωμα βελτιωμένο φρενάρισμα κατά 2 μέτρα. Πάνω στο χιόνι τώρα η απόσταση πέδησης έχει βελτιωθεί κατά περίπου 1 μέτρο.
WRC, ράλι Μόντε Κάρλο: Πόσα ελαστικά θα έχει στη διάθεση των πληρωμάτων η Pirelli;
Σε χαμηλές θερμοκρασίες οι αυλακώσεις στο πέλμα παραμένουν ανοιχτές, χάρη στην προσαρμοστική τρισδιάστατη τεχνολογία, παρέχοντας καλύτερη πέδηση. Οι αυλακώσεις τώρα κλείνουν όταν πραγματοποιείται πέδηση σε υγρό και στεγνό οδόστρωμα. Συνεχίζουμε με τις πλευρικές αυλακώσεις, οι οποίες σε συνδυασμό με το ευρύ κεντρικό «κανάλι», εξασφαλίζουν αποτελεσματική αποβολή νερού όταν βρέχει.
Ειδική μνεία γίνεται στη χαμηλότερη αντίσταση κύλισης του νέου ελαστικού Cinturato All Season Plus. Το αποτέλεσμα είναι χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και μεγαλύτερη αυτονομία στα επαναφορτιζόμενα οχήματα (αμιγώς ηλεκτροκίνητα και plug-in υβριδικά). Στα τελευταία τοποθετούνται τα νέα ελαστικά Cinturato All Season SF2 με την ένδειξη Elect.
Η καινοτόμα τεχνολογία “Seal Inside” επιτρέπει στο ελαστικό να συνεχίζει να κυλάει ακόμα και αν υπάρχει διάτρηση μεγέθους έως 4 χλστ. Το παρεμφερές σύστημα “Self-Supporting Run Flat” της Pirelli είναι προαιρετικό. Επιτρέπει στο αυτοκίνητο να παραμένει σταθερό ακόμη και αν η πίεση των ελαστικών πέσει ξαφνικά. Ο οδηγός μπορεί να συνεχίσει την πορεία του για 80 χλμ. με μέγιστη ταχύτητα 80 χλμ./ώρα.
Το προφίλ, η δομή και ο νέος σχεδιασμός πέλματος, αυξάνουν τη διάρκεια ζωής του νέου ελαστικού Cinturato All Season SF2 κατά 50%. Απέναντι στους βασικούς ανταγωνιστές του χαρακτηρίστηκε το πιο αθόρυβο στην κατηγορία του.
Τις ικανότητες του νέου ελαστικού Cinturato All Season SF2 πιστοποίησαν και οι δοκιμές του γερμανικού οργανισμού TÜV SÜD, ο οποίος πρόσφατα του απένειμε το βαθμό “Performance Mark”. Ακόμα μια επιβράβευση ήρθε από την επίσης γερμανική εταιρεία πιστοποίησης οχημάτων Dekra.