Από το 1999 η αμερικάνικη εταιρεία συμβούλων Interbrand μέσα από τη λίστα “Best Global Brands” αναδεικνύει τα 100 πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως.
Το σύστημα κατάταξης βασίζεται σε τρία βασικά κριτήρια: Στην χρηματοοικονομική απόδοση των προϊόντων ή υπηρεσιών του εμπορικού σήματος, στο ρόλο του εμπορικού σήματος στη διαδικασία λήψης αποφάσεων της αγοράς και στη δύναμη του εμπορικού σήματος σε σχέση με τη διαφύλαξη των μελλοντικών του αποδόσεων.
Σύμφωνα λοιπόν με την Interbrand για το έτος 2021 η Mercedes-Benz είναι η πιο πολύτιμη premium αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. Το διάσημο αστέρι της Mercedes-Benz λαμβάνει τον εν λόγω επίζηλο τίτλο για έκτη συνεχόμενη χρονιά.
Δείτε ακόμα: Πρώτη γεύση από τα αμιγώς ηλεκτρικά Mercedes EQB και EQS
Παράλληλα είναι η μοναδική ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία στο top10 των “Best Global Brands”, ενώ στη γενική κατάταξη λαμβάνει την 8η θέση, την οποία διατηρεί από το 2018. Αξίζει μάλιστα να αναφέρουμε ότι η αξία της Mercedes-Benz από το 2020 έχει αυξηθεί κατά 3%, φτάνοντας τα 50,866 δισεκατομμύρια δολάρια Αμερικής.
Από την πλευρά της η Mercedes-Benz δηλώνει ότι το αποτέλεσμα αυτό επικυρώνει για ακόμα μια φορά τη στρατηγική της κατεύθυνση. Αυτή αφορά τη μετάβαση από την παραδοσιακή κατανόηση της πολυτέλειας σε μια σύγχρονη ερμηνεία που δίνει έμφαση σε πτυχές όπως, η προσβασιμότητα, η καινοτομία και η εξατομίκευση, που δημιουργεί την επίγνωση ενός κόσμου με νέες δυνατότητες και που εμπνέει τον ενθουσιασμό για τη βιώσιμη κινητικότητα.
Τέλος, υπενθυμίζεται ότι η Mercedes-Benz ετοιμάζεται να γίνει μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα, πριν από το τέλος της δεκαετίας, όπου βέβαια το επιτρέπουν οι συνθήκες της αγοράς.