Δυο λέξεις σου έρχονται στο μυαλό όταν ακούς το όνομα της Subaru. Τετρακίνηση και κινητήρες boxer.
O συνδυασμός αυτός στα ιαπωνικά μοντέλα εξασφαλίζει χαμηλό κέντρο βάρους και βέλτιστη κατανομή του βάρους, με αποτέλεσμα τον καλύτερο χειρισμό του οχήματος. Σχεδόν όλα τα μοντέλα (το 98%) που πουλάει η Subaru σε παγκόσμιο επίπεδο είναι τετρακίνητα, με φωτεινή εξαίρεση το πισωκίνητο BRZ.
Αρχικά το σύστημα τετρακίνησης της Subaru ονομάζονταν “On Demand” 4WD, έπειτα άλλαξε σε “Full-Time” AWD και σήμερα είναι γνωστό ως “Symmetrical” AWD. H ιστορία της Subaru ξεκίνησε το μακρινό 1953, ωστόσο εισήγαγε την τετρακίνηση στα οχήματα της το 1972.
Το νέο Subaru Outback έρχεται πιο ευρύχωρο, με αυξημένες εκτός δρόμου ικανότητες
Μετά από σχεδόν μισό αιώνα η Subaru γιόρτασε τον περασμένο μήνα τη συνολική παραγωγή 20 εκατομμυρίων τετρακίνητων οχημάτων. Μπορεί να χρειάστηκαν περίπου 50 χρόνια για το όχι και τόσο μεγάλο αυτό ρεκόρ, όμως δε πρέπει να ξεχνάμε ότι η Subaru, σε σύγκριση με άλλα μεγαθήρια, είναι μια μικρή αυτοκινητοβιομηχανία.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το πρώτο τετρακίνητο ιαπωνικό επιβατικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής ήταν το Subaru Leone 4WD Estate Van, το οποίο έκανε πρεμιέρα το Σεπτέμβριο του 1972. Το πρώτο τετρακίνητο Subaru στην αγορά της Αμερικής ήταν το DL/GL Wagon που έφτασε το 1975. Από το 1996 η Subaru Αμερικής διαθέτει σε όλη τη γκάμα της τετρακίνητα μοντέλα.
Το επόμενο μεγάλο κεφάλαιο της Subaru είναι η ηλεκτροκίνηση στην οποία θα ενσωματώσει τη τεράστια τεχνογνωσία που διαθέτει γύρω από την ηλεκτροκίνηση.