O Thierry Neuville, από εκεί που κυνηγούσε τον Rovanpera για την πρώτη θέση της γενικής, βρέθηκε να σπρώχνει στην απλή διαδρομή το αυτοκίνητό του μαζί με τον συνοδηγό του για να φτάσει στο servive park.
Το Hyundai i20 Rally 1 ακινητοποιήθηκε στο κομμάτι της απλής διαδρομής, ένα χιλιόμετρο περίπου πριν το service park.
Ο Βέλγος και ο συνοδηγός Martijn Wydaeghe, μετά από 4 Ειδικές Διαδρομές ήταν, 12,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον επικεφαλής Kalle Rovanperä, όταν το αυτοκίνητό τους σταμάτησε ξαφνικά, έξω από το Ζάγκρεμπ.
Το πλήρωμα προσπάθησε να επιδιορθώσει τα προβλήματα με τον εναλλάκτη, που είχε τελικά το αυτοκίνητό τους, και μάλιστα κατάφερε να επανεκκινήσει το i20 Rally 1.
H τύχη όμως δεν ήταν με το μέρος τους. Το αυτοκίνητο σταμάτησε ξανά και το πλήρωμα αναγκάστηκε να το σπρώξει μέχρι το service park. Τα 800 μέτρα, που έπρεπε να διανύσουν μέχρι το ΣΕΧ, τα έκαναν, σπρώχνοντας το Hyundai i20 Rally 1, σε έξι λεπτά και φανερά ταλαιπωρημένοι. Μπήκαν στο ΣΕΧ (Σταθμός Ελέγχου Χρόνου) με καθυστέρηση 4 λεπτών με αποτέλεσμα να δεχθούν ποινή χρόνου 40 δευτερολέπτων και να πέσουν έτσι στην 4η θέση, 52.5 δευτερόλεπτα πίσω από την Rovanpera.
«Είμαστε τώρα τέταρτοι στη γενική κατάταξη, αλλά το ράλι είναι ακόμη στην αρχή του και δεν θα τα παρατήσουμε», είπε ο Neuville τονίζοντας «Θα αντεπιτεθούμε».
Ο Rovanpera προηγείται πλέον με 47,3 δευτερόλεπτα, από το i20 Rally 1 του Ott Tänak, ενώ τρίτος κοντά στον Eσθονό, 3,3 δευτερόλεπτα, ειναι ο Graig Breen με το Puma Rally 1