Νεανικό, οικονομικό και με κάθε σύγχρονη τεχνολογία. Αυτό είναι το τρίπτυχο που αποτυπώνει πλήρως την υβριδική έκδοση του Suzuki Ignis, ενός μοντέλου που διψά για ξεπαρκαρίσματα και… πιεστικές αστικές καταστάσεις, καθώς ατού είναι η ευελιξία του, όπως μεταφράζεται από τα 3.7 μ. που είναι το μήκος του. .
Το ιδιαίτερο εμφανισιακά Ignis ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τα διάφορα έντονα και όμορφα χρώματα, όπως το πορτοκαλί που είχαμε στα χέρια μας. Σχεδιαστικά το εμπρός μέρος όπως θα δείτε στις φωτογραφίες θυμίζει πολύ το Vitara ενώ για τη πίσω σχεδίαση, θα αφήσουμε τα υποκειμενικά κριτήρια του καθενός να το αξιολογήσουν.
Δεν του λείπει τίποτα σε εξοπλισμό και τεχνολογία
Με την δικίνητη υβριδική έκδοση να ξεκινά από τα 16.250 ευρώ, το Ignis έχει περισσότερη τεχνολογία και ανέσεις από ότι θα περίμενε κανείς. Κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα, αυτόματο φρενάρισμα και navi, είναι μόλις μερικά στοιχεία από την λίστα εξοπλισμού. Εξοπλισμός που είναι έκδηλος στον οδηγό ο οποίος έχει στη διάθεση του μία μικρή TFT οθόνη πληροφοριών στο καντράν (δίπλα στο κοντέρ), όσο και μία 7άρα οθόνη αφής που αποτελεί το κέντρο ελέγχου του συστήματος infotainment.
Με συρόμενα πίσω καθίσματα
Μόνο όταν καθίσεις θα καταλάβεις ότι το Ignis είναι φανερά πιο ευρύχωρο από όσο δείχνει. Ακόμα και ψηλοί επιβάτες δεν θα στριμωχτούν, ενώ το πορτ-παγκάζ προσφέρει 260 λίτρα. Αξίζει να τονίσουμε πως τα πίσω καθίσματα είναι και συρόμενα, ανεβάζοντας αυτό τον αριθμό μέχρι και τα 1.100 λίτρα όταν αναδιπλωθούν.
Με 83 ίππους και υβριδικό σύστημα
Το Ignis των φωτογραφιών εξοπλίζεται με 1.200άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα που συνδυάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου στα 10 Ah η οποία φορτίζει με το φρενάρισμα ( ή και το ρολάρισμα). Η συνδυαστική ισχύς είναι στους 83 ίππους με τη ροπή να μετριέται στα 107 Nm, κάνοντας το μοντέλο να πετυχαίνει τελική στα 165χλμ./ώρα. To κιβώτιο είναι αυτόματο CVT (έχει το θόρυβό του) με paddles στο τιμόνι. Φυσικά μην ψάχνετε επιδόσεις και έκρηξη από το Ignis, μιας και η φιλοσοφία του είναι ξεκάθαρα για εντός πόλης οικονομικές διαδρομές. Παράλληλα με τις εκπομπές του να είναι στα 89γρ.C02/χλμ. δεν πληρώνει τέλη, ενώ η μέση κατανάλωση που πετύχαμε σε διάφορες συνθήκες διαμορφώθηκε στα 5.8 λίτρα/100χλμ.
Το χάος της πόλης είναι το αγαπημένο του τερέν
Κάνει καλά αυτό που υπόσχεται. Με ακτίνα στροφής τα 4.7 μέτρα, μπορεί να κάνει αναστροφή σε 1μιση λωρίδα ενώ με τα 18 εκ. απόστασης από το έδαφος δεν θα ζοριστεί στιγμή να ανέβει πεζοδρόμιο. Οδηγικά το set-up της ανάρτησης είναι αρκετά μαλακό αποσβαίνοντας πολύ καλά τις κακοτεχνίες του δρόμου, ενώ πρακτικά τα 83 άλογα κινούν άνετα τα σχεδόν 900 κιλά του αυτοκινήτου. Εάν βρεθεί σε στριφτερές διαδρομές θα παρουσιάσεις τις αναμενόμενες κλίσεις, όμως σε ήπιες καθημερινές και αστικές συνθήκες αποτελεί μία κορυφαία επιλογή.
Εν κατακλείδι
Ίσως η τιμή να ακούγεται κάπως τσιμπημένη, όμως ο εξοπλισμός που το συνοδεύει και η υβριδική τεχνολογία κάνουν απόσβεση στην τιμή σε χρόνο dt.