Η Taycan ήταν το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της Porsche, ωστόσο η γερμανική εταιρεία των supercars σκοπεύει να αποκτήσει πιο στενή σχέση με την πρίζα.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι εντός του 2021 πουλήθηκαν συνολικά 41.296 Taycan. Ο στόχος που έχει θέσει η Porsche είναι το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων της έως το 2025 να αφορούν αμιγώς ηλεκτροκίνητα και plug-in υβριδικά μοντέλα, ενώ επιθυμεί το ποσοστό αυτό να αυξηθεί στο 80% μέχρι το 2030.
Το επόμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Porsche γνωρίζουμε ήδη ότι θα είναι η Μacan, η αποκάλυψη της οποίας θα πραγματοποιηθεί το 2023. Mετά όμως ποιο έχει σειρά; Οι φανατικοί οπαδοί της 911 δε χρειάζεται να ανησυχείτε, προς το παρόν τουλάχιστον, καθώς σύμφωνα με την Porsche το εμβληματικότερο μοντέλο της δεν πρόκειται να μπει στην πρίζα μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Προς το τέλος του 2024 προς αρχές του 2015 θα κάνει πρεμιέρα η επόμενη γενιά των 718 Boxster και Cayman, ενώ αμφότερες θα κινούνται αποκλειστικά με ρεύμα. Μιλάμε λοιπόν για τα πρώτα ηλεκτρικά διθέσια μοντέλα της Porsche, τα οποία θα βασιστούν σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, ενώ σχεδιαστική έμπνευση και τεχνογνωσία θα αντληθεί από την πρωτότυπη Mission R που γνωρίσαμε τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου.
Διαβάστε ακόμα
Σε συνεργασία με την Cellforce Group η Porsche αναπτύσσει κυψέλες μπαταριών υψηλής απόδοσης, τις οποίες πιθανότατα θα χρησιμοποιήσουν οι επερχόμενες ηλεκτρικές 718 Boxster και Cayman.
Το όραμα της Porsche για την ηλεκτροκίνηση περιλαμβάνει την ανάπτυξη του δικού της δικτύου σταθμών φόρτισης στα πρότυπα της Tesla. Οι πρώτοι πολυτελείς σταθμοί φόρτισης της Porsche θα εγκαινιαστούν σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία, ενώ στη συνέχεια θα επεκταθούν στην υπόλοιπη Ευρώπη, στην Κίνα και στη Βόρεια Αμερική.