Οι φετινοί παγκόσμιοι πρωταθλητές θα ανακοινώσουν, τη σύνθεση των οδηγών της ομάδας για τη σεζόν 2023, πριν το τέλος Νοεμβρίου.
Ήδη, από τον Αύγουστο, ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα είχε προτείνει, να διατηρήσει το ίδιο ρόστερ οδηγών, το οποίο έδωσε στην ομάδα τους δύο παγκόσμιους τίτλους φέτος.
Να κρατήσει, δηλαδή, την ίδια σύνθεση, που είχε το 2022 και το 2023.
Η Toyota έχει αυτή τη στιγμή στις τάξεις της, το νέο παγκόσμιο πρωταθλητή Κάλε Ροβάνπερα και τον Έλφιν Έβανς με συμβόλαια για πλήρη σεζόν. Οι Σεμπαστιάν Οζιέ και Εσάπεκα Λάπι μοιράστηκαν ένα τρίτο Yaris, ενώ ο Τακαμότο Κατσούτα έκανε μια πλήρη σεζόν με ένα τέταρτο GR Yaris Rally1 για την ομάδα Toyota Next Generation.
Ωστόσο, όταν έσκασε η βόμβα, με τη φυγή του Οτ Τάνακ από την Hyundai και την απόλυση του Όλιβερ Σόλμπεργκ, η Toyota για κάποιο λόγο δεν ανακοίνωσε τους οδηγούς της για του χρόνου, περιμένοντας να εξελιχθεί η κατάσταση, που δημιουργήθηκε. Μη ξεχνάμε, ότι ο Τάνακ είχε πάρει το παγκόσμιο τίτλο του, οδηγώντας για την ιαπωνική φίρμα και εξακολουθεί να είναι ένας γρήγορος και υπολογίσιμος οδηγός, που είναι ικανός για το πιο απίθανο αποτέλεσμα. Θα αλλάξει σύνθεση η Toyota; Και αν όχι, γιατί δεν έχει ήδη ανακοινώσει το ρόστερ της για την επόμενη χρονιά;
Η Hyundai πρόκειται να αποκαλύψει τη σύνθεση των οδηγών της για το 2023 αυτή την εβδομάδα, ενώ η Toyota θα το κάνει την επόμενη. Θα κρύβει εκπλήξεις η σύνθεση των ομάδων;
Ερωτηθείς από το DirtFish πότε θα ανακοινωθεί το ρόστερ των οδηγών της Toyota για το 2023, ο Λάτβαλα επιβεβαίωσε στο τέλος του Ράλι Ιαπωνίας του περασμένου Σαββατοκύριακου: «Σε δύο εβδομάδες».
Το πιθανό σενάριο θέλει τον Λάπι να αποχωρεί από την ομάδα της Toyota και να υπογράφει συμβόλαιο συμφωνίας, για να οδηγήσει για την Hyundai του χρόνου, δίπλα στον Νεβίλ σε ένα πλήρες πρόγραμμα αγώνων.
Θα καλύψει το κενό του Λάπι, ο Κατσούτα και ο Οζιέ θα χρησιμοποιεί ένα τέταρτο αυτοκίνητο για τους αγώνες, που θα επιλέξει μέσα στη χρονιά; Ή θα δούμε νέο πρόσωπο στην ομάδα;
«Πιστεύω, ότι θα μπορούσε να είναι μια επιλογή ο Κατσούτα για την επόμενη χρονιά», είπε ο Λάτβαλα. «Νομίζω ότι έχει αρχίσει να δείχνει, ότι είναι ικανός να φέρνει αποτελέσματα. Αλλά δεν έχουμε επιβεβαιώσει ακόμα το ρόστερ των οδηγών μας. Θα γίνει σίγουρα μέσα στο Νοέμβριο».
Λέτε να δούμε τον Οζιέ σε πλήρες πρόγραμμα του χρόνου; Και ο Τάνακ; Θα μείνει σπίτι του ή θα γυρίσει στην Μ-Sport, που ψάχνει εναγωνίως οδηγό ικανό να ανεβάσει στο βάθρο των νικητών το Puma; Θα πάει ο Λάπι στους Κορεάτες για πλήρες πρόγραμμα ή θα μετακινηθεί ο Μπριν; Μείνετε συντονισμένοι όλα θα λυθούν αυτή την εβδομάδα με την ανακοίνωση, αρχικά της Hyundai.