Σχετική σταθεροποίηση κατέγραψαν οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου.
Η εγχώρια αγορά έφθασε σωρευτικά τις 74.723 μονάδες στο 8μηνο, μειωμένη μόλις κατά 0,93% % σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021, ήτοι 703 μονάδες λιγότερες (75.426).
Πρώτη στην κατάταξη σταθερά η Toyota 11.220 μονάδες, 2η η Hyundai με 6.648 και 3η η Peugeot με 6.029. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι: Volswagen 5.833, Opel 4.739, Citroen 3.778, Kia 3.650, Fiat 3.573, Mercedes 3.566, BMW 2.823.
Όσον αφορά την κατανομή των πελατών, οι 28.124 μονάδες πήγαν στη λιανική και οι 46.599 μονάδες στις εταιρικές πωλήσεις. Όλο και περισσότερο ο ζυγός γέρνει με τον καιρό υπέρ της χρήσης και λιγότερο της κτήσης, το παρατηρούμε και το αναλύουμε.
Παραμένουν, βεβαίως, τα προβλήματα των παραδόσεων λόγω της μειωμένης παραγωγής ελλείψει ημιαγωγών και πρώτων υλών, αλλά, το ενδιαφέρον των αγοραστών υπάρχει, καταγράφεται και γίνεται προσπάθεια να καλυφθούν με κάθε τρόπο όσο πιο γρήγορα είναι αυτό δυνατό. Νέα μοντέλα κάθε είδους έρχονται με τον καιρό και το φθινόπωρο θα έχει ενδιαφέρον από κάθε άποψη, με το ερωτηματικό των εξελίξεων γύρω από την ενεργειακή κρίση.