Περίπου στις 66.000 μονάδες έφθασε σωρευτικά η εγχώρια αγορά καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων στο 7μηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου μειωμένη κατά 4,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021.
Τα προβλήματα των παραδόσεων παραμένουν λόγω της μειωμένης παραγωγής ελλείψει ημιαγωγών και πρώτων υλών, ωστόσο, το ενδιαφέρον των αγοραστών υπάρχει, καταγράφεται και γίνεται προσπάθεια να καλυφθούν με κάθε τρόπο όσο πιο γρήγορα είναι αυτό δυνατό.
Οι εισαγωγικές εταιρίες δίνουν μάχη για να κρατήσουν κοντά τους πελάτες, ενώ, μοιραία κάποιοι με πολύ παλιά αυτοκίνητα οδηγούνται σε λύσεις χαμηλότερου κόστους από δεύτερο χέρι επειδή έχουν άμεση ανάγκη από ένα κάπως νεώτερο και λιγότερο ταλαιπωρημένο μεταφορικό μέσο.
Το φθινόπωρο θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα κινηθεί η αγορά, δεδομένης της ενεργειακής κρίσης και των θερινών εκταμιεύσεων των καταναλωτών που μπόρεσαν να πάνε διακοπές παρά τη γενικότερη οικονομική δυσπραγία της μεταπανδημικής περιόδου…
Ειδικότερα, στο πρώτο 7μηνο του 2022, ταξινομήθηκαν 65.996 νέα επιβατικά, 3.232 λιγότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (69.228). Πρώτη στην κατάταξη η Toyota με 9.885 μονάδες, 2η η Hyundai με 6.082 και 3η η Volskwagen με 5.084. Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι: Peugeot 5.078, Opel 4.039, Kia 3.394, Fiat 3.376, Mercedes 3.300, Citroen 3.147 και BMW 2.486.
Όσον αφορά τη «μοιρασιά» των πελατών, οι 25.905 μονάδες πήγαν στη λιανική και οι 32.232 μονάδες στις εταιρικές πωλήσεις. Η ζυγαριά γέρνει με τον καιρό υπέρ της χρήσης και λιγότερο της κτήσης…