Πωλήσεις ρεκόρ πέτυχε η Toyota στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν για την περίοδο από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Σεπτέμβριο του 2021.
Συγκεκριμένα, το ρεκόρ το οποίο πέτυχε είναι ότι η ιαπωνική μάρκα κατάφερε να αποκτήσει μερίδιο 6.7% από τη συνολική πίτα των πωλήσεων αυτοκινήτων στη Γηραιά ήπειρο.
Αυτό το πέτυχε ταξινομώντας μέσα σε αυτούς τους 9 μήνες 864.904 αυτοκίνητα. Η αύξηση σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 φτάνει το 21%. Σημαντική είναι η αύξηση σε ό,τι αφορά τα μοντέλα που συνδέονται σε πρίζα, φτάνοντας πλέον τα 8.607. Το νούμερο αυτό αντιστοιχεί σε ποσοστό 3.2% επί των συνολικών πωλήσεων, με τη βελτιωμένη παρουσία να αποδίδεται σχεδόν αποκλειστικά στην plug-in υβριδική έκδοση του RAV4 και το αμιγώς ηλεκτρικό van, το Proace.
Η Toyota έχει παρουσία και στην κατηγορία των υδρογονοκίνητων αυτοκινήτων με το Mirai, όμως αναμενόμενα οι πωλήσεις είναι πολύ χαμηλές, φτάνοντας μόλις τις 191 μονάδες.
Κοιτάζοντας συνδυαστικά τις πωλήσεις Toyota και Lexus στην Ευρώπη, στον τομέα των φιλικών προς το περιβάλλον αυτοκινήτων, στα αμιγώς ηλεκτρικά καταγράφονται 2.126 ταξινομήσεις (1.497 η Toyota και 629 η Lexus), ενώ στα plug-in υβριδικά πωλήθηκαν 6.481 μονάδες προερχόμενες όλες από την γκάμα της Toyota.
Πέρα από τα παραπάνω, όμως, η ιαπωνική μάρκα έχει συνδέσει το όνομά της με τα κλασικά υβριδικά μοντέλα. Πώς τα πάνε, λοιπόν, οι διάφορες προτάσεις των Ιαπώνων;
Δείτε ακόμα
Στην κορυφή βρίσκεται το Yaris, μοντέλο με καλή παρουσία και στην ελληνική αγορά έχοντας πετύχει 130.986 πωλήσεις, με την Corolla να ακολουθεί σε πολύ μικρή απόσταση με 129.895 μονάδες, ενώ πιο πίσω βρίσκεται το C-HR με 91.454 ταξινομήσεις.
Συνολικά τα υβριδικά Toyota γνώρισαν αύξηση πωλήσεων κατά 38% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Ελαφρώς διαφορετική είναι η εικόνα αν εξετάσουμε συνολικά τις πωλήσεις της εταιρείας στην Ευρώπη και όχι μόνο τις υβριδικές εκδοχές.
Εκεί παίρνει προβάδισμα η Corolla με 163.872 μονάδες και το Yaris ακολουθεί λίγο πιο πίσω με 162.078 ταξινομήσεις, ενώ στην τρίτη θέση ανεβαίνει το RAV4 με 130.630 πωλήσεις.
Συνολικά η Toyota διανύει μία καλή χρονιά μέχρι τώρα στην οποία βλέπει τόσο τις συνολικές της πωλήσεις να αυξάνονται, όσο και εκείνες των υβριδικών μοντέλων της, στοιχείο που βρίσκεται στον πυρήνα των δραστηριοτήτων της.
Πώς θα εξελιχθεί η εικόνα στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, δεδομένων και των προβλημάτων στην παραγωγή λόγω της έλλειψης ολοκληρωμένων κυκλωμάτων στην αγορά;