Μπορεί το 250 h να είναι το πιο μικρό μοντέλο στην οικογένεια της Lexus, όμως δεν στερείται σε τεχνολογία και πολυτέλεια.
Επιπλέον φέρει έντονα τη σχεδιαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής εταιρίας με τις πολλές ακμές και τις γωνίες να κυριαρχούν σε όλη την επιφάνεια του.
Από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων οι αριθμοί φαναρώνουν τα εξής: 4.495 χλστ. είναι το μήκος/1.840 χλστ. το πλάτος/1.540 το ύψος με 320 λίτρα χώρου αποσκευών, με κιτ ελαστικού.
Και αν η εξωτερική σχεδίαση σας τραβάει την προσοχή, το εσωτερικό είναι αυτό που διακρίνεται για τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Όπως το οδηγικό μενού με περιστροφικό διακόπτη στο πάνω μέρος του πίνακα οργάνων(7 ιντσών που αλλάζει ενδείξεις αναλόγως του οδηγικού μενού), τη μεγάλη οθόνη 10.3 ιντσών με κλίση προς τον οδηγό, που συνδυάζεται με αναλογικό ρολόι, με τις λειτουργίες να γίνονται από το touch-pad (από τους ανεμιστήρες στα καθίσματα, μέχρι οικονομική οδήγηση, κάμε οπισθοπορείας και ένδειξη φόρτισης της μπαταρίας) το οποίο βρίσκεται δίπλα στον επιλογέα. Μια σειρά λειτουργιών γίνονται και από το πολυλειτουργικό τιμόνι καθώς και από τους διακόπτες, κάτω από τους αεραγωγούς.
Παράπονα για θέμα χώρων δεν υπάρχουν όπου τέσσερις επιβάτες αισθάνονται πολύ ωραία στη φροντισμένη από κάθε άποψη καμπίνα.
Εξάλλου αυτό είναι ένα από τα σημεία που τα μοντέλα της Lexus ξεχωρίζουν.
Η αύρα της πολυτέλειας διάχυτη.
Tι υπάρχει όμως κάτω από το μπροστινό καπό.
Γόνος της Toyota τα μοντέλα Lexus που σημαίνει ότι ακολουθεί την πορεία της εταιρίας, που σημαίνει υβριδική τεχνολογία.
Ετσι το γαλάζιο UX 250 h συνδυάζει βενζινοκινητήρα 2λίτρων απόδοσης 152 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 80 KW (η μπαταρία αυτοφορτίζεται με την ανάκτηση ενέργειας σε διάφορες φάσεις κατά την οδήγηση με αυτόματο κιβώτιο μεταβαλλόμενων σχέσεων. Συνολική ισχύς 184 ίπποι.
Οι τιμές των επιδόσεων σύμφωνα με το εργοστάσιο είναι τα 177 χλμ./ώρα ως τελική ταχύτητα, 8.5 δευτ. η επιτάχυνση 0-100 με 94 γρ./χλμ. C02.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο σου προσφέρει αυτό που θέλεις έχοντας επιλέξει ένα Lexus. Συμπεριφορά που δεν σε αγχώνει, ασφάλεια, ηχομόνωση, και πολύ καλό σύστημα διεύθυνσης. Τα φρένα καθώς παρουσιάζουν μια σπογγώδη αίσθηση θέλουν απλώς να τα συνηθίσεις, χωρίς φυσικά να χάνουν την αποτελεσματικότητά τους.
Να συμπληρώσουμε ότι εάν είστε φανατικός της μουσικής, τότε θα πρέπει να ρίξετε και μια ματιά στο εξτρά ηχοσύστημα της Mark Levinson, που μετατρέπει το εσωτερικό σε studio.
Με 32.900 ευρώ, τιμή από την οποία ξεκινάει η βασική έκδοση, το UX 250 h αποτελεί μια διαφορετική πρόταση στην κατηγορία των μεσαίων premium για όσους θέλουν να προσπεράσουν τις παραδοσιακές πολυτελείς μάρκες.