Αν και η Porsche έχει εμπλακεί με την ηλεκτροκίνηση, τόσο με την Taycan που κινείται αποκλειστικά με ρεύμα, όσο και με plug-in υβριδικές εκδόσεις όπως η Panamera E-Hybrid και η Cayenne E-Hybrid, η 911 ακόμα δεν έχει επηρεαστεί και συνεχίζει να κινείται από σύνολα που καταναλώνουν μόνο βενζίνη.
Ωστόσο, στο Τσουφενχάουζεν έχουν χρόνια που ασχολούνται με τη δημιουργία της πρώτης υβριδικής 911 και τώρα πλησιάζει η στιγμή που θα αποκαλύψουν το αποτέλεσμα των κόπων τους.
Στη διαδικασία δημιουργίας της πρώτης υβριδικής 911 τα βασικά προβλήματα είναι δύο. Το πρώτο έχει να κάνει με το μέγεθος και το σημείο τοποθέτησης των νέων εξαρτημάτων. Το δεύτερο έχει να κάνει με το βάρος τους και την προσπάθεια να γίνουν όσο πιο ελαφριά γίνεται.
Ο υπεύθυνος για τη διαθέσιμη γκάμα του εμβληματικού μοντέλου, Φρανκ-Στέφεν Βάλισερ, δήλωσε ότι η εταιρεία δε θέλει να αλλάξει τη λογική των 2+2 θέσεων, ούτε την αρχιτεκτονική και το χαρακτηριστικό σχήμα του αυτοκινήτου. Ο λόγος είναι ότι αυτά αποτελούν κομμάτι της ιστορίας της 911.
Περίπου το 2023 η τρέχουσα γενιά της 911 με τον κωδικό 992 θα δεχτεί ανανέωση καθώς θα έχει φτάσει στο μέσον του κύκλου ζωής της. Όλα δείχνουν ότι μετά την ανανέωση θα αποκτήσει και την πρώτη της υβριδική υλοποίηση.
Αν και δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες σχετικά με την απόδοση του υβριδικού συστήματος, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου, Όλιβερ Μπλουμ, μπορεί να φτάνει ακόμα και τους 700 ίππους. Άλλωστε, το σύστημα θα είναι plug-in υβριδικό, οπότε οι ηλεκτροκινητήρες θα έχουν αυξημένη ισχύ.
Κάποια στιγμή θα υπάρξει και αμιγώς ηλεκτρική 911, όμως όχι πριν το 2030, καθώς η Porsche περιμένει η τεχνολογία των μπαταριών να εξελιχθεί περαιτέρω ώστε το αποτέλεσμα να είναι αντάξιο της ιστορίας της 911.