Επειδή δεν έχουν όλες οι χώρες τον εξαιρετικό καιρό της Ελλάδας, σχεδόν όλη τη διάρκεια του χρόνου, οι μηχανικοί της Porsche έπρεπε να διασφαλίσουν τη βέλτιστη θερμοκρασία για τους επιβάτες της νέας 911 Cabriolet, όταν η οροφή της είναι ανοιχτή.
Στόχος τους ήταν να εξελίξουν ακόμα περισσότερο το αυτόματο σύστημα κλιματισμού, κυρίως για τις διαδρομές με την υφασμάτινη οροφή της 911 Cabriolet ανοιχτή.
Η πρώτη πρόκληση με την οποία βρέθηκαν αντιμέτωποι ήταν ο αισθητήρας θερμοκρασίας εντός της καμπίνας, ο οποίος παίζει σημαντικό ρόλο στην αυτόματη ρύθμιση του κλιματισμού. Όταν όμως η μαλακή οροφή είναι αναδιπλωμένη τότε η εξωτερική θερμοκρασία, όπως είναι λογικό, επηρεάζει τον εν λόγω αισθητήρα. Έτσι καθώς ανοίγει η οροφή ο συγκεκριμένος αισθητήρας σταδιακά απενεργοποιείται.
Έπειτα το πολύπλοκο αυτόματο σύστημα ελέγχου του κλιματισμού επεξεργάζεται σχεδόν 350 σήματα εντός μισού δευτερολέπτου σε συντονισμό με είκοσι εξωτερικές και είκοσι εσωτερικές διεπαφές.
Παράλληλα άλλοι αισθητήρες καταγράφουν συνεχώς διάφορους παραμέτρους, όπως την εξωτερική και εσωτερική θερμοκρασία, την ταχύτητα του οχήματος, την ηλιακή ακτινοβολία και τις στροφές του κινητήρα. Χάρη στη ροή όλων αυτών των δεδομένων υπολογίζεται η βέλτιστη θερμοκρασία του κλιματισμού, η ένταση του αέρα και η κατανομή του εντός της ανοιχτής καμπίνας.
Η λειτουργία του αυτόματου κλιματισμού γίνεται αισθητή κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες. Όταν έχει κρύο ο ζεστός αέρας βγαίνει από τους κεντρικούς αεραγωγούς για τον οδηγό και τον συνοδηγό. Το αποτέλεσμα είναι να απολαμβάνουν ένα ζεστό «πέπλο» θερμότητας χωρίς να έχουν τη δυσάρεστη αίσθηση του αέρα που φυσάει στα πρόσωπα τους.
Μη ξεχνάτε όμως ποτέ το αντηλιακό και τα γυαλιά ηλίου σας μέσα στη ξεσκέπαστη 911 Cabriolet…