H Porsche δεν σταματάει να εξελίσσει τα μοντέλα της, είτε πρόκειται για αυτοκίνητα δρόμου, είτε για εκείνα που προρίζονται για χρήση πίστας.
Για την γερμανική εταιρεία, ακόμα και η ακραία 911 GT3 RS μπορεί να δεχθεί… βελτιώσεις, ειδικά αν πρόκειται να οδηγηθεί σε πίστες και σε συνεργασία με τη Manthey GmbH, προσφέρει το πακέτο Manthey kit, που δεν περιλαμβάνει μόνο τα εμφανή αεροδυναμικά βοηθήματα.
Τo Manthey kit, εξελίχθηκε με τη συνεργασία του κέντρου εξέλιξης της Porsche στο Weisach και με τους μηχανικούς της Manthey και πέρα από τις αλλαγές στο αμάξωμα, έχουν αναβαθμιστεί οι αναρτήσεις και τα φρένα, με στόχο την απόλυτη οδηγική εμπειρία στις πίστες.
Porsche 911 GT3 RS Manthey kit: 1.000 κιλά κάθετης δύναμης στα 285 χλμ./ώρα
Η πίσω αεροτομή σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα αεροδυναμικά βοηθήματα και ειδικά με τον πίσω διαχύτη, μπορεί να αναπτύξει ακόμα και 1.000 κιλά κάθετης δύναμης στα 285 χλμ./ώρα, «βιδώνοντας» το αμάξωμα στην άσφαλτο, επιτυγχάνοντας προφανώς και υψηλότερες ταχύτητες εντός της στροφής. Τα περισσότερα τμήματα είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, συνεισφέροντας στην ελάχιστη αύξηση του βάρους, ενώ και το πίσω τζάμι έχει αντικατασταθεί από ένα τμήμα, από ανθρακονήματα και αυτό, που είναι κατά 25% πιο ελαφρύ.
Εκτός όμως από τα αεροδυναμικά βοηθήματα, επεμβάσεις έγιναν και στην ανάρτηση, αλλά και στα φρένα. Τα ελατήρια είναι κατά 30% πιο σφιχτά τα μπροστινά και κατά 15% τα πίσω, ενώ τα αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα, λαμβάνοντας δεδομένα από επτά συνολικά αισθητήρες (έναν σε κάθε τροχό και τρεις στο αμάξωμα), που διαβιβάζονται στη νέα μονάδα ελέγχου, που ρυθμίζει αυτόματα την ανάρτηση. Τα δε αμορτισέρ διαθέτουν δύο ξεχωριστές βαλβίδες για την έκταση και τη συμπίεση και ελέγχονται ανεξάρτητα, εξασφαλίζοντας έτσι τη μέγιστη δυνατή ακρίβεια στις στροφές.
Εκτός από την ανάρτηση, σημαντικό ρόλο στην πίστα παίζουν και τα φρένα, με το kit να περιλαμβάνει και εκεί αναβαθμίσεις.
Κεραμικά PCCB φρένα εξελιγμένα για χρήση πίστας
Όσοι κάτοχοι των απλών 911 GT3 RS διαθέτουν ήδη κεραμικά φρένα, μπορούν να επιλέξουν τα ειδικά εξελιγμένα αγωνιστικά τακάκια που περιλαμβάνονται στο κιτ, προσφέροντας εκτός από ακρίβεια, μεγαλύτερη διάρκεια και αντοχή στην πίστα, εξασφαλίζοντας τη μέγιστη δυνατή απόδοση, ακόμα και υπό έντονη καταπόνηση. Το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικό, σύμφωνα με τον Nicolas Raeder, Γενικό Διευθυντή της Manthey Racing GmbH, καθώς το αυτοκίνητο σημειώνει σημαντικά χαμηλότερους χρόνους από την 911 GT3 RS, αλλά λόγω καιρικών συνθηκών, δεν έχει επιβεβαιωθεί για παράδειγμα στο Νίρμπουργκρινγκ.
Όσον αφορά στο κόστος… Υπολογίστε περίπου το 1/3 της τιμής 911 GT3 RS, δηλαδή κοντά στα 120.000 ευρώ…