Ίσως η απόλυτη τεχνολογία επι τροχών, από μια μάρκα, την Porsche η οποία αφαίρεσε και επισήμως το πέπλο, από την πιο άγρια 911 που έχει παρουσιαστεί .
Εξαιρετικά αεροδυναμική η νέα Porsche 911 GT3 RS αποτελεί έναν εντυπωσιακό συνδυασμό ισχύος και αεροδυναμικής.
Τα αεροδυναμικά «θαύματα» της 911 GT3 RS ξεκινούν από μπροστά.
Μια νέα διαμόρφωση ψυγείου-τοποθετημένο κάτω από το καπό, αντί για το χώρο αποσκευών των άλλων 911-που κληρονομήθηκε από την 911 GT3 R, επέτρεψε την απόκτηση περισσότερου χώρου για την τοποθέτηση ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων στο καπό, ικανά να υποστηρίζουν την 911 GT3 R στις υψηλές ταχύτητες .
Σε αυτά προστίθενται τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα, ένας πλήρως επανασχεδιασμένος διαχύτης με διπλή εξάτμιση, αλλά το πραγματικό χαρακτηριστικό της 911 GT3 RS, είναι η ρυθμιζόμενη αεροτομή που «εκτείνεται» πέρα από την οροφή του αυτοκινήτου, και μοιάζει περισσότερο με έργο τέχνης.
Εδώ θα ανοίξουμε μια παράγραφο και σύμφωνα με τον Γερμανό κατασκευαστή η 911 GT3 RS στα 200 χλμ./ώρα ολόκληρο το αεροδυναμικό πακέτο του αυτοκινήτου παράγει κάθετη δύναμη 409 κιλά, ενώ στα 285 χλμ./ώρα το φορτίο ανεβαίνει στα 860 κιλά, δηλαδή διπλάσιο από την προηγούμενο GT3 RS και τριπλάσιο από το τρέχον 911 GT3.
Επιπλέον, το γερμανικό αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με το σύστημα DRS (Drag Reduction System) που λειτουργεί πανομοιότυπα με αυτό που υπάρχει στα μονοθέσια της Formula 1.
Με το πάτημα ενός μπουτόν στο ταμπλό, το μπροστινό και το πίσω πάνελ των φτερών «ανοίγουν» και βελτιώνουν τη σταθερότητα. Κατά το φρενάρισμα, από την άλλη πλευρά, φτάνουν στη μέγιστη κλίση λειτουργώντας ως αεροδυναμικό φρένο.
Εκτός από την καθαρή αεροδυναμική προσέγγιση, η 911 GT3 RS μπήκε κυριολεκτικά σε «δίαιτα» κάνοντας εκτενή χρήση σύνθετων υλικών και ανθρακονημάτων.
Το ελαφρύ και ανθεκτικό υλικό, βρίσκεται στις πόρτες, στα μπροστινά φτερά, στην οροφή και στο μπροστινό καπό, καθώς και στο πλαίσιο των καθισμάτων.
Αυτό κατέστησε δυνατή τη συγκράτηση του βάρους σε 1.450 κιλά, δηλαδή 15 κιλά περισσότερο από την GT3
Αναμφίβολα ένα πολύ αξιοσέβαστο αποτέλεσμα αν λάβουμε υπόψη όλες τις αισθητικές και τεχνολογικές προσθήκες.
Όμως η Porsche έχει σκεφτεί και όσους επιθυμούν να μειώσουν περαιτέρω τις ενδείξεις στη ζυγαριά, καθώς μπορούν να επιλέξουν το πακέτο “Weissach” που περιλαμβάνει άλλα στοιχεία από ανθρακονήματα, ακόμα πιο γρήγορα και πιο ακριβή paddles στο τιμόνι και ζάντες μαγνησίου.
Oι τροχοί είναι με μονό μπουλόνι 20 ιντσών για μπροστά με ελαστικά 275/35 και 21 ιντσών για πίσω σε διάσταση 335/30.
Επίσης αναθεωρήθηκε ολόκληρο το σύστημα πέδησης, το οποίο περιλαμβάνει πλέον δίσκους 408 χλστ. με 6πίστονες δαγκάνες αλουμινίου για μπροστά και 380 χλστ. για πίσω με 4πίστονες δαγκάνες.
Επεμβάσεις έχουν γίνει και στις αναρτήσεις, με διπλά ψαλίδια για μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω.
Μιλώντας για εξοπλισμό πίστας, το εσωτερικό φέρει rollbar, πυροσβεστήρα και ζώνες ασφαλείας έξι σημείων.
Τι κινεί όμως αυτήν την 911 GT3 RS.
Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 4 λίτρων μέσω μιας σειράς ουσιαστικών τροποποιήσεων που προέρχονται από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού αποδίδει πλέον 525 ίππους, ενώ το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK έχει «κοντύτερες» σχέσεις μετάδοσης από τη GT3.
Αυτό μεταφράζεται σε επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτ. και τελική ταχύτητα 296 χλμ./ώρα ενώ το οδηγικό μενού φέρει τρείς λειτουργίες Normal, sport και Track.
Ο οδηγός μπορεί επίσης να ρυθμίσει ξεχωριστά κάθε παράμετρο της 911 GT3 RS μέσω των χειριστηρίων στο τιμoνιού για την απόκριση του κινητήρα, του τιμονιού και του πίσω διαφορικού, σύμφωνα με το στυλ οδήγησης του .
Η νέα 911 GT3 RS έχει τιμή εκκίνησης 229.517 ευρώ στη Γερμανία με ΦΠΑ 19%.
Μάλιστα οι ιδιοκτήτες θα λάβουν ως δώρο το συλλεκτικό Porsche Design Chronograph, ένα ειδικό ρολόι που είναι εμπνευσμένο από το στυλ της μάρκας.
Διαβάστε ακόμα