Το 2024 ήταν η αργυρή επέτειος της Porsche 911 GT3, που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενύης το 1999.
Η πρώτη 911 GΤ3 συνεχίζει να εμπνέει και να αποτέλεσε τη βάση για τις μελλοντικές γενιές του μοντέλου, με τον Walter Röhrl, να θυμάται την αυθεντική, «δικιά του», με την καθόλου τυχαία πινακίδα S-WR 996, από τα αρχικά (W-R) του πολυνίκη οδηγού και Πρέσβη της Porsche και φυσικά το 996, από τη γενιά του μοντέλου.
Η συγκεκριμένη μάλιστα 911 GT3 σε απόχρωση Arctic Silver είχε και το προαιρετικό πακέτο ClubSport, που ενισχύει περαιτέρω τα σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά και αποτέλεσε το… εταιρικό αυτοκίνητο του Walter πριν από 25 χρόνια.
Porsche 911 GT3: 25 χρόνια απόλυτης οδικής συμπεριφοράς
Ο Röhrl δεν έχασε την ευκαιρία να εισχωρήσει στο εσωτερικό της πρώτης 911 GT3 και παρόλη την ηλικία των 77 ετών, αλλά και τα 1.96 μέτρα του ύψους, φόρεσε το μπάκετ κάθισμα από πυρίμαχο Nomex και δήλωσε έτοιμος για… δύο γύρους στην πίστα.
Αυτό θα γινόταν αργότερα, καθώς στο Porsche Motorsport Centre, βρέθηκαν ο σημερινός κάτοχος της S-WR 996,911 GT3, Timo Conrad και ο Cleto Di Paolo, συνιδρυτές του κλαμπ FL8WERK (προφέρεται Φλαχτβέρκ), που φυσικά αποτελείται από οπαδούς της γερμανικής εταιρείας.
Ο χώρος που βρίσκεται το κλαμπ FL8WERK, στην πόλη Flacht της περιοχής Swabia, είναι διακοσμημένος αποκλειστικά με… Porsche, είτε πρόκειται για μοντέλα της εταιρείας, είτε επιγραφές, αφίσες, φωτογραφίες ή και μινιατούρες.
Στο χώρο επίσης υπάρχει καθιστικό και τραπέζι μπιλιάρδου, για την διασκέδαση των θαμώνων, εκτός φυσικά από συζητήσεις και εμπειρίες των αγαπημένων τους μοντέλων.
O Timo Conrad και ο Cleto Di Paolo έχουν θέση σε κίνηση επτά Porsche 911 GT3 της πρώτης γενιάς, στη σπάνια Clubsport παραλλαγή και σε σπάνιες αποχρώσεις, όπως: Nogaro Blue, Lapis Blue, and Rainforest Green Metallic.
Ανόθευτη οδηγική εμπειρία
Αυτό που αρέσει περισσότερο στους συνιδρυτές του Flachtwerk, στην GT3 είναι η ανόθευτη οδηγική εμπειρία που προσφέρει και η αμεσότητα στους χειρισμούς, που δύσκολα συναντάς σε άλλο μοντέλο αυτού του επιπέδου. Σε αυτό συνεισφέρουν, το χαμηλό βάρος, ο ατμοσφαιρικός κινητήρας με την άμεση απόκριση και το τιμόνι με την απόλυτη αίσθηση.
Φυσικά, χωρίς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα των σημερινών μοντέλων, χρειάζονταν και αντίστοιχες οδηγικές ικανότητες για οδηγηθεί γρήγορα, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Di Paolo και αυτό ακριβώς είναι που θαυμάζουν στην 911 GT3.
Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη 911 GT3, απέδιδε 360 ίππους, 60 περισσότερους από την απλή, ενώ ήταν και η πρώτη 911 δρόμου, που έσπασε το φράγμα των 8 λεπτών στο Νίρμπουργκρινγκ, με χρόνο 7:56.829 και οδηγό φυσικά τον Walter Röhrl