Ο βελτιωτικός οίκος Manhart Performance στο Βούπερταλ της Γερμανίας βελτιώνει την 911 Turbo και απευθύνεται σε όσους αναζητούν καλύτερες επιδόσεις.
Να ξεκινήσουμε από την εμφάνιση, με το αμάξωμα στη συγκεκριμένη περίπτωση φέρει ειδικό κίτρινο χρωματισμό με μαύρες λεπτομέρειες. Η απόσταση έχει μειωθεί από το έδαφος κατά 30 χλστ. (τοποθετήθηκαν ελατήρια H&R) ενώ οι τροχοί είναι 21 ιντσών με μονομπούλονι ζάντα με ελαστικά 255/30 για μπροστά και 325/25 για πίσω (ιδανικό για την Ελλάδα με τους δρόμους που θυμίζουν στην πλειονότητα βομβαρδισμένο τοπίο).Δεν απουσιάζουν τα αεροδυναμικά βοηθήματα, όπως η διπλή αεροτομή στο καπό του μοτέρ και το διακριτικό σπόϊλερ κάτω από τον προφυλακτήρα.
Το μοτέρ biturbo 6κύλινδρο 3.8 λίτρων απόδοσης 580 ίππων με ροπή 750 Nm πέρασε από τα άδυτα της εταιρίας και αφού έγιναν επεμβάσεις στην ηλεκτρονική μονάδα, στα turbo, στο intercooler(δύο), στο διπλό συμπλέκτη, αλλά και στην εξάτμιση που καταλήγει σε δύο «χωνιά» ανά πλευρά,φίλτρα αέρος, η ισχύς της ανέβηκε στους 850 ίππους με ροπή 1.090 Nm. Αυτός είναι και ο λόγος που ονομάζεται 911 Turbo S Manhart RT 850.
Τι επιδόσεις όμως «γράφει» αυτή η ξεχωριστή 911. Η τελική ταχύτητα ξεπερνάει τα 330 χλμ. ενώ για την επιτάχυνση 0-100 τα χρονόμετρα σταματούν στα 2.4 δευτ.
Τιμή δεν έχει ανακοινωθεί καθώς ο οίκος προσφέρει και ένα ειδικό πακέτο επιπλέον αξεσουάρ, ώστε η 911 να αποκτήσει περισσότερο προσωπικό χαρακτήρα.