«Μετατρέπουμε τα καλά αυτοκίνητα σε πολύ ιδιαίτερα αυτοκίνητα» αυτό είναι το σύνθημα του γερμανικού βελτιωτικού οίκου Manhart Performance.
Στην προκειμένη περίπτωση βλέπουμε το σύνθημα αυτό να γίνεται πράξη σε μια Porsche 911 Turbo S. Το γερμανικό supercar λοιπόν απέκτησε περισσότερη δύναμη και πιο σκληροπυρηνική αμφίεση. Με την κωδική ονομασία TR 800 η εν λόγω 911 Turbo S ανέβηκε επίπεδο, σε κάθε τομέα.
Ξεκινώντας με την «καρδιά» να πούμε ότι ο εξακύλινδρος twin-turbo κινητήρας των 3.8 λίτρων πλέον αποδίδει 883 από 650 ίππους, ενώ η ροπή αυξήθηκε από τα 800 στα 965 Nm. Οι μηχανικοί της Manhart Performance τοποθέτησαν μεγαλύτερα turbo, αναβαθμισμένο intercooler, σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα και επανασχεδιασμένη μονάδα ελέγχου κινητήρα. Παράλληλα «πείραξαν» και το αυτόματο κιβώτιο PDK των 8 σχέσεων.
Ωστόσο η Manhart Performance δεν αποκάλυψε τις επιδόσεις της 911 Turbo S μετά τις τροποποιήσεις που έγιναν. Πάντως ο πίνακας επιδόσεων της Porsche για την «απλή» 911 Turbo S αναγράφει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 2,7 δευτ. και τελική ταχύτητα 330 χλμ./ώρα.
Το φανταχτερό πορτοκαλί χρώμα του αμαξώματος επεκτείνεται στο περίγραμμα των μαύρων τροχών (21 ιντσών μπροστά και 22 ιντσών πίσω), αλλά και στις δαγκάνες των φρένων που διακρίνονται από πίσω τους. Γενναιόδωρη είναι και η χρήση carbon υλικού στο κορμί της 911 Turbo S, καθώς το συναντάμε στο μπροστινό splitter, στα πλαίσια των εισαγωγών αέρα, στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, στα πλευρικά μαρσπιέ, στον πίσω διαχύτη και στην αεροτομή.
Παρατηρήστε ακόμα την παχιά κάθετη μαύρη λωρίδα στο εμπρός καπό που είναι ασορτί με την οροφή της 911 Turbo S, ενώ μάλλον δε θα αντιληφθείτε με το μάτι ότι τα σπορ ελατήρια H&R έχουν χαμηλώσει το αμάξωμα 30 χλστ. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με πορτοκαλί πινελιές, ενώ το όνομα Manhart αναγράφεται στις πλάτες τους και στα πατάκια.