Η Porsche επεκτείνει τη γκάμα της νέας 911 με την προσθήκη της 911 Carrera T, με το γράμμα “T” να προέρχεται από τη λέξη Touring.
Για την ιστορία να πούμε ότι η πρώτη 911 T κατασκευάζονταν μέχρι το 1973, ενώ το 2017 επέστρεψε και τοποθετήθηκε ιεραρχικά ανάμεσα στην Carrera και στην Carrera S.
Σημείο αναφοράς στη νέα 911 Carrera T αποτελεί η μείωση του βάρους κατά 40 κιλά σε σύγκριση με την υφιστάμενη 911 Carrera, καθώς αποχωρίστηκε τα πίσω καθίσματα, διαθέτει ελαφρύτερα παράθυρα, λιγότερη μόνωση και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Έτσι η νέα 911 Carrera T ζυγίζει μόλις 1.478 κιλά. Σημειώνεται ότι για πρώτη φορά η 911 Carrera T διατίθεται και με cabriolet αμάξωμα, με τη μαλακή οροφή της να προσφέρεται σε μαύρο, κόκκινο, μπλε ή καφέ χρώμα.
Χαμηλά στις πόρτες και κάθετα στο εμπρός καπό υπάρχουν μαύρα αυτοκόλλητα με το όνομα της 911 Carrera T, ενώ στα πίσω παράθυρα συναντάμε αυτοκόλλητο με τη διάταξη του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Γκρι χρώμα έχουν τα ένθετα στο πίσω κάλυμμα του κινητήρα, οι εξωτερικοί καθρέπτες, το όνομα του μοντέλου που αναγράφεται στο πίσω τμήμα και οι ζάντες (20 ιντσών οι μπροστινές και 21 ιντσών οι πίσω). Ένα ακόμα χαρακτηριστικό της νέας 911 Carrera T είναι το αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο μπροστινό σπόιλερ, το οποίο προέρχεται από την 911 Carrera GTS.
Porsche 911 Carrera T: Κινητήρας-Επιδόσεις
H νέα 911 Carrera T τροφοδοτείται από εξακύλινδρο twin-turbo boxer κινητήρα 3.0 λίτρων, ο οποίος παράγει 394 ίππους και 450 Nm ροπής. Με το στάνταρ πακέτο Sport Chrono οι επιδόσεις της 911 Carrera T Coupe αναφέρουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,5 δευτ. και τελική ταχύτητα 295 χλμ./ώρα. Οι αντίστοιχοι αριθμοί για την 911 Carrera T Cabriolet είναι 4,7 δευτ. και 293 χλμ./ώρα.
Στάνταρ είναι το σπορ σύστημα εξάτμισης και το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Κατά την αλλαγή ταχύτητας, μπορεί να επιλεγεί μια ενδιάμεση λειτουργία γκαζιού (auto-blip) για να αντισταθμίζει αυτόματα και συγκεκριμένα τις διαφορές ταχύτητας μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων.
Το ενισχυμένο σύστημα πέδησης της νέας 911 Carrera T αποτελείται από δίσκους 350 χλστ. και εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά. Παράλληλα για πρώτη φορά η 911 Carrera T αποκτά στάνταρ σύστημα τετραδιεύθυνσης επιτρέποντας και στους πίσω τροχούς να στρίβουν. Στάνταρ είναι επίσης η προσαρμοζόμενη σπορ ανάρτηση PASM, η οποία χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 χλστ.
Στο εσωτερικό ο κοντύτερος λεβιές του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων ξεχωρίζει με τη ξύλινη λαβή του, ενώ στη βάση του υπάρχει το λογότυπο MT (Manual Transmission) και απέναντι από το συνοδηγό στο ταμπλό το μοτίβο αλλαγής ταχυτήτων. Παρατηρήστε ακόμα το χαρακτηριστικό χρονόμετρο στο κέντρο του ταμπλό, το σπορ δερμάτινο-θερμαινόμενο τιμόνι, τα γκρι διακοσμητικά ένθετα, το καρό ύφασμα των καθισμάτων και το λογότυπο 911 που είναι ραμμένο στα προσκέφαλα.