Μπορεί για την Porsche η υβριδική τεχνολογία να μην είναι άγνωστη, ωστόσο είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται στην 911
Η ανανεωμένη GTS μάλιστα είναι η πρώτη 911 για χρήση δρόμου, στην οποία τοποθετείται ένα χαμηλού βάρους, αλλά υψηλής απόδοσης υβριδικό σύστημα, ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει και η Carrera.
To υβριδικό σύστημα της Porsche ενσωματώνει αρκετές καινοτομίες, διαθέτει περισσότερη ισχύ σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, με το επιπλέον βάρος να κυμαίνεται στα μόλις 50 κιλά, παρόλη την ύπαρξη δύο συνολικά ηλεκτροκινητήρων και της μίζας γεννήτριας.
Porsche 911 GTS T-Hybrid: 541 ίπποι και 610 Nm ροπής συνολικά
Η τοποθέτηση του υβριδικού συστήματος στη νέα 911 GTS T-Hybrid, είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος του boxer κινητήρα των 3.6 λίτρων στους 541 ίππους και της ροπής στα 610 Nm, βελτιώνοντας προφανώς τις επιδόσεις, αφού τα πρώτα 100 χλμ./ώρα καλύπονται από στάση σε μόλις 3.0 δευτ.,
Το υβριδικό σύστήμα ωστόσο δεν έχει θετική επίπτωση μόνο στην ιπποδύναμη. Ενσωματώνει και ένα ηλεκτρικό turbo, με το μοτέρ να είναι τοποθετημένο μεταξύ του συμπιεστή και της τουρμπίνας, με αποτέλεσμα την άμεση περιστροφή του turbo, ακόμα και απο το ρελαντί. Παράλληλα, το ενσωματωμένο στο turbo ηλεκτρικό μοτέρ, λειτουργεί και ως γεννήτρια λαμβάνοντας ενέργεια από τα καυσαέρια, ενώ μπορεί να αναπτύξει ισχύ μέχρι 15 ίππους.
Επιπρόσθετα, το ηλεκτρικό turbo λόγω της άμεσης απόκρισης, καθιστά περιττή τη δεύτερη τουρμπίνα, ενώ δεν υπάρχει πλέον και η κλασική βαλβίδα ανακούφισης (σκάστρα).
Ακόμα και χωρίς το υβριδικό σύστημα πάντως, η ισχύς της 911 GTS T-Hybrid είναι διόλου ευκαταφρόνητη, αφού αποδίδει 485 ίππους, ενώ συνολικά είναι πιο ισχυρή από την προηγούμενη κατά 61 ίππους.
Τετραδιέυθυνση για την 911 GTS
Τροποποιήσεις υπάρχουν και στις αναρτήσεις με την αναβάθμιση του Porsche Dynamic Chassis Control, που ενσωματώνει τις ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους στο υβριδικό σύστημα των 400 Volt, ενώ στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και η τετραδιεύθυνση.
Η εξωτερική εμφάνιση διατηρεί την παραδοσιακή σιλουέτα της 911 με κάποιες λεπτομέρειες που κλέβουν την παράσταση, όπως οι ενεργοί αεραγωγοί στο μπροστινό μέρος, που ανοιγοκλείνουν ανάλογα τις συνθήκες και οι κεντρικά τοποθετημένες εξατμίσεις στην GTS. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED Matrix με… 32.000 στοιχεία που μπορούν να φωτίσουν μέχρι και 600 μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο.
Ψηφιακό εσωτερικό με… διακόπτες
Κλασικό Porsche είναι και το εσωτερικό, με τις ανάλογες φυσικά ψηφιακές προσθήκες, αλλά και τη διατήρηση των αεροπορικού τύπου διακοπτών στην κεντρική κονσόλα
Ο πίνακας οργάνων των 12.9 ιντσών είναι για πρώτη φορά σε 911, ψηφιακός, που ωστόσο δένει αρμονικά με το υπόλοιπο ταμπλό και τη δεύτερη, κεντρική οθόνη αφής. Φυσικά υπάρχουν όλες οι ηλεκτρονικές ευκολίες και όλοι οι δυνατοί τρόποι συνδεσιμότητας με το κινητό τηλφωνο.
Σε τρεις παραλλαγές αμαξώματος η νέα 911 T-Hybrid
Παραδοσιακά, η 911 διαθέτει τρεις εκδοχές αμαξώματος, την Coupe, την Targa (αποκλειστικά τετρακίνητη η GTS Targa) και την Cabrio, με αυτή τη γενιά να μην αποτελεί εξαίρεση.
Εκτός από την GTS, με το λανσάρισμα του μοντέλο, διατίθεται και η κλασική Carrera με τρίλιτρο boxer κινητήρα με ισχύ 394 ίππων και 450 Nm ροπής. Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων, ενώ καταργήθηκε το χειροκίνητο των επτά σχέσεων.
Οι παραγγελίες για τη νέα 911 Τ-Hybrid έχουν ξεκινήσει…
Δείτε στο παρακάτω βίντεο τη νέα Porsche 911 T-Hybrid