Στις 14 Μαρτίου του 2018 ιδρύθηκε η θυγατρική της Porsche για την αγορά της Ταϊβάν, φέρνοντας τα γερμανικά supercars στην ασιατική νησιωτική χώρα.
Με αφορμή τη συμπλήρωση πέντε ετών από την απόβαση της Porsche στην αγορά της Ταϊβάν, πάμε να δούμε την πορεία των πωλήσεων που έχει καταγράψει. Το 2018 έγινε το εμπορικό ξεκίνημα με 3.396 πωλήσεις, ενώ τα επόμενα χρόνια καταγράφονταν διαρκώς αυξήσεις. Αναλυτικότερα, το 2019 η Porsche πέτυχε 3.732 πωλήσεις (+10%), το 2020 σημειώθηκαν 3.868 πωλήσεις (+4%), ενώ το 2021 και το 2022 μετρήθηκαν 4.022 (+4) και 4.611 (+15%) πωλήσεις αντίστοιχα.
Παράλληλα αύξηση υπάρχει και στο δίκτυο της Porsche στην Ταϊβάν, καθώς πλέον διαθέτει έντεκα αντιπροσωπείες. Δημοφιλέστερα μοντέλα στην τοπική αγορά αναδεικνύονται η τρίτη γενιά της Cayenne, η 911 (992) και η Taycan που λανσαρίστηκε στα τέλη του 2020 και είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα αμιγώς ηλεκτροκίνητα supercar στην Ταϊβάν.
Στο πλαίσιο αυτό η Porsche με το τοπικό δίκτυο συνεργατών της εργάζεται για να αυξήσει τους δημόσιους σταθμούς φόρτισης στην Ταϊβάν. Ο αρχικός στόχος να υπάρχει ένας σταθμός φόρτισης Turbo κάθε 150 χιλιόμετρα έχει επιτευχθεί, ενώ διατίθεται πλέον ένα δίκτυο 230 φορτιστών.
Για την υποστήριξη της κοινωνίας στην Ταϊβάν η Porsche επένδυσε στην εκπαίδευση και από το 2019 υποστηρίζει το Ίδρυμα Κοινωνικής Πρόνοιας BOYO, το οποίο έχει βοηθήσει περισσότερους από 2.200 μαθητές. Επιπλέον σε συνεργασία με την “Society of Wilderness” στηρίζει τη διατήρηση υγροτόπων στη χώρα.
Τέλος, πεποίθηση της Porsche είναι ότι το καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό είναι βασικός παράγοντας επιτυχίας. Για το λόγο αυτό η Porsche της Ταϊβάν έχει επενδύσει στην προώθηση της επαγγελματικής εξειδίκευσης και στην ανάδειξη πιθανών ταλέντων.