Ήταν μια βροχερή μέρα στο Παρίσι, ο ήλιος ακόμα δεν είχε ανατείλει και το ημερολόγιο έδειχνε 28 Σεπτεμβρίου του 2000.
Στη φημισμένη Πλατεία Σαρλ ντε Γκωλ, με φόντο το εμβληματικό μνημείο της Αψίδας του Θριάμβου, εμφανίζεται για πρώτη φορά ενώπιων εκπρόσωπων του Τύπου η νέα Porsche Carrera GT Concept, έχοντας ανοιχτή την οροφή της.
Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Γερμανός πρώην οδηγός στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, Βάλτερ Ρερλ, συνοδευόμενος από μοτοσικλετιστές της γαλλικής αστυνομίας. Με την Carrera GT η Porsche θέλησε και τελικά κατάφερε να θέσει νέα δεδομένα στον κόσμο των supercars.
Για την ιστορία να πούμε ότι η Carrera GT Concept βασίστηκε σε ένα απόρρητο αμιγώς αγωνιστικό πρωτότυπο όχημα της Porsche για το Λε Μαν, το οποίο ονομάζονταν LMP2000, εντός των κύκλων της Porsche αποκαλούνταν 9R3, ολοκληρώθηκε το 1998, το σασί του ήταν κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, ενώ τροφοδοτούνταν από V10 κινητήρα.
Porsche 911 Turbo S: Το alter ego της στους ουρανούς (video)
Τελικά δε μπήκε ποτέ στις πίστες, αλλά έκανε πρεμιέρα ως μοντέλο παραγωγής το 2003 στο Σαλόνι της Γενεύης. Ο εξ ολοκλήρου αλουμινένιος V10 κεντρικά τοποθετημένος κινητήρας των 5.7 λίτρων, απέδιδε 612 ίππους (8.000 σ.α.λ.) και 590 Nm ροπής (5.750 σ.α.λ.), ενώ συνεργάζονταν με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων μεταδίδοντας την κίνηση στους πίσω τροχούς.
Μπορούσε να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,9 δευτ. και να φτάσει τα 330 χλμ./ώρα. Με βάρος 1.380 κιλά πετύχαινε αναλογία 2,25 κιλά/ίππο, ενώ ο αεροδυναμικός συντελεστής (Cd) ήταν μόλις 0,39.
Με αφορμή τη συμπλήρωση δυο δεκαετιών από την πρεμιέρα της Carrera GT η Porsche ήθελε να γιορτάσει το γεγονός επιστέφοντας μαζί της στη γαλλική πρωτεύουσα. Ωστόσο η πανδημία του Covid-19, o περιορισμός μετακινήσεων και η απαγόρευση συγκεντρώσεων στην Πόλη του Φωτός ανάγκασαν την Porsche να αλλάξει τα σχέδια της.
Τελικά η Carrera GT γιόρτασε τα 20α της γενέθλια τον περασμένο Οκτώβριο στην πλατεία Παρίζερ του Βερολίνου, ποζάροντας μπροστά από την Πύλη του Βρανδεμβούργου.
Η τιμή μιας καινούργιας Carrera GT το 2003 άγγιζε τα 452.690 ευρώ. Κατασκευάζονταν από το 2003 έως το 2006 στο εργοστάσιο της Porsche που βρίσκεται στη Λειψία.