Και όμως υπήρχε σαν ιδέα για μια έκδοση Cayenne Cabriolet.
Η ιστορία έχει ως εξής.
Η Porsche εξέτασε αρκετά εναλλακτικά σχήματα αμαξώματος σε σχέση με το κλασικό πεντάθυρο SUV για την Cayenne.
Αυτό προέκυψε λίγο μετά το λανσάρισμα του μοντέλου πρώτης γενιάς τον Δεκέμβριο του 2002, όπου οι φίλοι των SUV και όχι μόνο ξετρελάθηκαν, κάτι που έγινε αντιληπτό και από τις πωλήσεις.
Στα άδυτα εξετάστηκαν τρεις πρόσθετες εκδόσεις Cayenne: μια κουπέ, μια έκδοση μεγαλύτερη κατά 20 εκ. με μια πρόσθετη σειρά καθισμάτων και μια κάμπριο.
Η έκδοση της «μακριάς» Cayenne απορρίφθηκε. Ωστόσο, αυτό που θα μπορούσε να φαινόταν η λιγότερο συμβατική επιλογή, ένα κάμπριο με βάση την Cayenne μήκους περίπου 4,8 μέτρων, δεν απορρίφθηκε αμέσως, αλλά κατασκευάστηκε στην πραγματικότητα.
Σήμερα, εξακολουθεί να υπάρχει ένα μόνο μοντέλο της full open Cayenne και βρίσκεται στο Μουσείο Porsche, φέροντας τα χαρακτηριστικά Package Function Model – ή PFM για συντομία.
Οι σχεδιαστές αφαίρεσαν την οροφή, αλλά δεν ενίσχυσαν το αμάξωμα που ήταν απαραίτητο για ένα κάμπριο.
Το 2002 υπήρχε διαφωνία για το σχεδιασμό του πίσω μέρους και σχεδιάστηκαν δύο διαφορετικές εκδοχές, με διαφορετικές τοποθετήσεις των φωτιστικών σωμάτων
.
Για τη μαλακή οροφή είχε προβλεφθεί ένας μηχανισμός μαλακής οροφής επιτρέποντάς να ανοίγει και προς τις δύο κατευθύνσεις.
Η οροφή θα κινείτο πάνω σε σταθερή μπάρα με αποθήκευση στο χώρο των αποσκευών, που άνοιγε προς την αντίθετη κατεύθυνση, με παρόμοιο τρόπο με αυτό στην Porsche 911 Targa,
Ωστόσο, ο μηχανισμός δεν ξεπέρασε ποτέ το στάδιο της προσομοίωσης για το Cayenne convertible. Δεν κατασκευάστηκε ποτέ πλήρως και σήμερα, η υφασμάτινη οροφή είναι στοιβαγμένη στο χώρο αποσκευών του μουσειακού αυτοκινήτου και πρέπει να τοποθετηθεί χειροκίνητα εάν απαιτείται.
Το εσωτερικό ήταν ίδιο με το μοντέλο παραγωγής, αλλά με κοντύτερο παρμπίρζ αλλά και με δύο πιο μακριές πόρτες .
Όμως τα στελέχη της Porsche βάζοντας στο τραπέζι τις όποιες προβλέψεις σχετικά με την κερδοφορία του μοντέλου, το αποτέλεσμα δεν ήταν ιδιαίτερα ελπιδοφόρο και παρέμεναν αμφιβολίες για το αν το αυτοκίνητο θα φαινόταν τόσο ελκυστικό όσο θα έπρεπε μια Porsche.
«Ένα SUV ως κάμπριο είναι μια πρόκληση τόσο αισθητικά όσο και τυπικά», λέει ο Μισελ Μάουερ , αρχισχεδιαστής της Porsche, παρατηρώντας το concept Cayenne Cabriolet σήμερα.
Διαβάστε ακόμα