Σταδιακά η Porsche επιθυμεί να εμπλουτίσει την γκάμα της Cayenne, με την τελευταία προσθήκη του γερμανικού SUV από τη Στουτγάρδη να είναι η έκδοση GTS, η οποία διατίθεται τόσο με το κανονικό αμάξωμα, όσο και με το coupe.
Ξεκινώντας από τον κινητήρα, ο V6 των 3.6 λίτρων έχει αντικατασταθεί. Στη θέση πλέον βρίσκεται διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 σύνολο 4.0 λίτρων, το οποίο αποδίδει 460 ίππους και 620 Nm ροπής. Η αύξηση στην ισχύ με το νέο μοτέρ φτάνει τους 20 ίππους και τα 20 Nm. Το κιβώτιο ταχυτήτων που αναλαμβάνει να στείλει την ισχύ στους τροχούς είναι αυτόματο διπλού συμπλέκτη με οχτώ σχέσεις.
Χάρη στην παραπάνω ισχύ η Cayenne GTS σταματάει το χρονόμετρο για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, στα 4.5 δευτερόλεπτα και το κοντέρ της μπορεί να δείξει μέχρι και 270 χλμ./ώρα. Τα παραπάνω νούμερα αφορούν την προσθήκη του προαιρετικού πακέτου Sport Chrono.
Στις αλλαγές της νέας Cayenne GTS συναντάμε ρυθμισμένες εκ νέου αναρτήσεις, οι οποίες έχουν φέρει το αυτοκίνητο 20 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος. Για τον έλεγχό τους υπάρχει το λογισμικό Porsche Active Suspension Management, ενώ για τη διαχείριση της ροπής ο οδηγός έχει σύμμαχο το Porsche Torque Vectoring Plus. Προαιρετικά οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να παραγγείλουν το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control, αερανάρτηση τριών θαλάμων και τετραδιεύθυνση.
Στον αισθητικό τομέα εκτός από τις διάφορες μικρές αλλαγές στην εμφάνιση που έχουν στόχο να τονίσουν το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου, εντύπωση προκαλούν οι ζάντες 21 ιντσών. Στο εσωτερικό τους φιλοξενούν τα φρένα στα οποία ξεχωρίζουν οι κόκκινες δαγκάνες και οι δίσκοι 390 χλστ. μπροστά και 358 χλστ. πίσω. Προαιρετικά ο αγοραστής μπορεί να επιλέξει αντί για χάλυβα, οι δίσκοι να είναι κατασκευασμένοι από καρβίδιο του βολφραμίου. Πρόκειται για υλικό το οποίο είναι τρεις φορές πιο σκληρό από τον χάλυβα.
Το εσωτερικό είναι ντυμένο με αλκαντάρα σε συνδυασμό με επενδύσεις αλουμινίου, ενώ βασικό στοιχείο της συνολικής εικόνας αποτελεί η αντίθεση μαύρου και κόκκινου χρώματος που υπάρχει σε αρκετά σημεία.
Οι πρώτες παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Ιούλιο του 2020. Η τιμή στη Γερμανία ξεκινάει από τις 114.087 ευρώ για το κανονικό αμάξωμα και τις 118.490 ευρώ για το coupe.